torsdag, april 03, 2008

Och det är därför jag är sa glad att jag fick kicken.

Nyligen, hos min föredetta arbetsgivare fick en vänn till mig följande intärn mail:

--
Dear Streamer,

As a result of the last Employee Survey the fun committee has been founded to
the Fun Comitee has decided to choose the kitchens as a first "project". Therefore we inspected every floor and made an inventory.
It was a shock.
And something has to happen. Very quick.

What we will do:
1. Bye new microwaves - until 11. April 2008
2. install new kitchen furniture , especially sinks where it is necessary - depends on the kitchen company (approx. 4 weeks)
3. paint all the kitchens (following the installation of new kitchen furniture)

For that we need your support:
who of you is artistic talented or likes to work technical? Who is willing to help on a saturday morning, to paint and beautify the kitchens?
The first volunteers are: Antonio Coli, Melanie kaiser, Katharina Fodi, Marcus Wolf, Bianca Baum

If you want to support us, pls. send an email to: Berlin FUN Committee.
We are happy about every help.

-------------------------------------------------------
Melanie Kaiser
Manager Training & Quality
Germany + Poland

Stream International GmbH
Exceptional Customer Experience
melanie_kaiser@stream.com

--

Är inte detta mailet höjden av falskhet och snalhet? DET E JU FAN HELT CP! Och det säger en hel del om hur smarta de anställda är, eftersom det uppenbarligen funkar! Haha, det e sa sjukt sniket o äkligt.

Och det är därför jag blev glad när jag fick kicken!

Kan knapt föreställa mig att jag jobbade där överhuvudtaget.

Som alltid.
Leo

Etiketter: , , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

verkar inte vara några problem att finna ämnen för bloggen längre...?



ref. blogg torsdag, mars 20, 2008

23:16  
Anonymous Anonym said...

reza sa något om att hjälpa till

11:41  
Anonymous Anonym said...

Fan, va de ett jobb du fick sparken ifrån eller fick du bara sparken?

22:11  
Blogger Leo said...

det var länge sedan nu men ja, jag jobbade där o fick sparken för att jag typ slutade att jobba. Eller vad menar du? "va de ett jobb du fick sparken ifrån eller fick du bara sparken?" it makes no sence... menar du om jag fick en fysisk spark eller? det är väl klart att det e ett jobb man får sparken från!?!??

19:18  

Skicka en kommentar

<< Home