onsdag, april 02, 2008

GÖTEBORG!


Glömmde ju att blogga om det jag skulle blogga om... Jag o casey kommer till Göteborg
den 1 maj! Det e lite av sorgliga anledningar vi kommer, vi skall sprida morfars aska utanför
Vinga. Men det känns jätte bra att fa stänga det kapitlet pa natt vis. Det skall bli skönt att fa har gjort det. Jag har ända emotionellt väntat pa det pa nagot vis.

Jag e rätt exalterad över att lämna Berlin, har varit här vääääldigt länge nu. Senast jag var här ifran vör över julen, de tva senaste gangerna jag var här ifran var jag iofs i gbg. Maste bli ändring pa det. Nu har ju alla jag känner, typ 4 st, flyttat till London sa det e bra möjligheter att aka dit nu.
Ja, london och sthlm kommer nog bli frequenta weekend mal sa snart jag börjar tjäna pengar.

Det kostar typ 150€ tva pers t/r till sthlm / LDN / edinburgh. Sen flygplats transfer lägger väl pa en xtra 30-40€ pa det. men det e snuskigt billigt ända. Och med ryan air e det inte sa att man maste boka skit tidigt (som med air berlin (enda flyget till gbg)), tva dagar innan o det e fortfarande billigt.

Ska försöka aka till USA i Juli ocksa, en manad, först till NYC, sedan till Atlantic City, Detroit, Chicago, L.A. , o send till baka till NYC ett par dagar. Det fina e att vi bara behöver pynta NYC flight o en flight fran o till LA. Vi bor gratis i alla städerna hos polare. Vi kommer nog dessutom ha ett gig i Detroit som genererar lite cash, hoppas pa natt i L.A. och Chicago ocksa. NYC blir nog svart, iallfall att fa betalt för. Men jag skall ligga pa vara kontakter i staterna o fixa mer gig, men men, det far vi väl se när det väl bär av, det e inte sa viktigt. Viktigast e att lämna europa lite. Framför allt Berlin.

Har börjat fa lite träsmak av festerna här, men nu kommer Kajsas o Erik Barr's kompis hit o skall spela in musik video, sa det skall bli lite kul, jag har funkat lite som "location scout" at dom. Om bara nagra dagar kommer dom faktiskt, skall halla dej uppdaterad om det.

som alltid
Leo