söndag, april 06, 2008

Vansinnes lördag..




Vi köpte tvätt maskin igår, så feta vuxen poäng på det va! hehe, men det var nice som fan, vi tog en liten promenad till Viktoria park o vidare upp igenom x-berg. Jag var på ovanligt bra humör, på fredagen så firade jag o Case 1 års dag på en snor dyr italiensk restaurnat, det var fett värt, men ändå värt att nämna...


Jo, men åter till gårdagen, när vi e ute o promenerar säger jag till casey - Det e en sån där dag som allt kan hända. Och dom orden fick jag äta upp. Inget vidare dramatiskt hände, jag gjorde postern ovan, vi drog till hannes födelsedags fest, det var roligt.


15 min efter att vi började spela gick dock strömmen klubben. 45min senare utan ljus eller ljud kunde vi fortsätta, vi spelade klart och allt var bra, rebecca postade lite fina bilder på facebook från det:

Och det e nu det mest galna händer, ja just det ja, jag rakade huvudet också. Plötsligt när vi håller på att packa ihop vara grejjer kommer det en kille o säger att en tjej som heter Maxxi frågar efter mej och att det e bråttom. Smått förbryllad följer jag med honom och hitter Maxxi gråtandes i baren, hon skriker att hon inte kan see något och att bartendern hade hällt ett glas vodka i ansiktet på henne, jag blir skit förbannad o drar till baren o börjar snacka med bartendern som är en transvestit, han/hon säger något om att Maxxi förolämpade hans sexuallitet. Det hela slutar med att jag plötsligt har en transa i en head-lock. Ägaren kommer springandes, Casey o två andra o separerar oss. Jag e riktigt förbannad o känner hur det kliar i knogarna. Men jag funkar lite så, jag kan ta nästan hur mycket skit som helst själv, men går någon på mina polare blir jag jävligt förbannad.

Vi dricker upp o bouncar till picnic, och nu kanske du tror att det mest dramatiska på kvällen redan har hänt, men nej, som jag sa tidiagre på dagen var detta verkligen en kväll som allt kunde hända. Utanför Picnic vill dom inte riktigt släppa in oss, fast än att vi står på listan, Vakten säger till Steven som e svart att dom inte vill ha sånna som han där, Steven tar det helt fel o börjar käfta, jag o Case fattar att vi inte kommer komma in så vi går i väg en liten bit o öppnar en medhavd öl. Plötsligt ser jag hur Steven sparkar o slår vaken i huvudet, vakten e i princip nere för räkning, jag springer dit o drar bort steven fort som fan, mest för att han nog blir utvisad om han blir gripen för misshandel. Medans jag håller borta Steven drar den lilla fitt vakten fram peppar spray o börjar spruta, i MIN MUN! Steven sspringer en liten bit bort och vakten springer efter, o jag efter vakten. Vakten har nu dragigt fram en fjäder batong och jag har en krossad flaska i handen, jag kan typ inte känna mitt ansikte o inte riktigt see ordentligt, får i allfall tag på vakten o steven kommer undan, vakten är efter steven o försöker bara komma förbi mej, men tillslut ger han upp o går tillbaka, vi splittar åt andra hållet. Jag håller typ på att dö avsmärta i o kring munnen o Casey springer o köper vatten. Efter som jag e lite full råkar jag svälja första munnen vatten vilket resulterar i att min hals brinner upp. Fortfarande när jag skriver detta så bränner det på min läppar och på mitt öra, nu alltså 13 timmar senare.

Sannerligen en dag då allt kunde hända.

Som alltid
Leo

5 Comments:

Blogger Mattias said...

Fy fan. Man borde alltid vara beväpnad.

20:42  
Blogger Leo said...

eller bara en pistol atrapp, så att man kan köra en "pistol whip" på någon som förtjänar det.

21:16  
Blogger Nose said...

Herrejevvlar vad jag missade grejor. Skönt att man gick hem och sov litegrann. Yoko Ono var inbjuden till festen på Picnic, hade säkert med ett finger i spelet.

21:56  
Anonymous Anonym said...

du såg i alla fall till att balansera dina vuxenpoäng...

peter

04:37  
Blogger Rebel Commander said...

Grymt.

21:48  

Skicka en kommentar

<< Home