torsdag, maj 29, 2008

syyyk

Hjylp, jyy hyr blyvit syyyk. Så skulle kanske någon av min iranie polare uttaladet. Mne, ja, jag har blivit sjuk. det e skönt att vara hemma, det suger att inte kunna röra på huvudet. Jag har sett grova mängder filmer, mycket dåligt, lite bra, akta er för "Meet the Spartans" men njut gärna av den norska super kult rullen "Flåklypa Grand Prix". Ett litet smakprov:



En sån där rulle man lätt glömmer men som e rent guld.

Annars har det inte hänt så mycket... mossan kommer nästa vecka, caseys onkel kommer nu på fredag. Jag har kännt för att göra pop musik ett par dagar, tror att jag har ett par bra idéer, så det kanske kommer nån Lesbian picnic låt (ja, lesbian picnic e mitt pop band, ingen som vet det egentligen men så e det).
viel spass

leo

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Tjena hej Leo!
Kristina här, ditt gamla ex. Funderade på var du befann dig och hittade din blogg, kul å läsa.

Hoppas allt e väl med dej, själv har jag precis fått sommarlv och känner mej superledig, det e skönt.

Ha d gott!
//K

18:11  
Blogger Leo said...

hej hej!

Sjukt oväntat. haha.

16:06  
Anonymous Anonym said...

hallå sjukling
ingen vidare årstid att vara snuvig i.
Jag såg naturligtvis Flåklypa Grand Prix på norska när den en gång kom på bio... den engelska voiceover´n höjde faktiskt värdet på filmen... den var grymt töntig på norska

ha det och bli frisk nu

peter

16:31  
Anonymous Anonym said...

Surt, trist att vara sjuk. Men nu får din kropp ladda om och få nya batterier. Själv har jag trasat sönder min kropp i helgen med 3 dagars hårt festande, vi kan fortfarande ibland i gbg.! =)

08:57  

Skicka en kommentar

<< Home