onsdag, april 30, 2008

Inget o mycket!

Det blev inga Rörliga mandagar denna mandagen, fast än att jag har massa fin klipp pa lager, tyvärr. Men det e för att det har varit sjukt stressigt pa jobbet denna veckan, plus att det varit stressigt när jag har kommit hem efter som jag maste hinna med allt jag skall göra denna veckan pa bara tre dagar. Mandag spelade vi in radio, igar packa vi vara grejjor som skall med till gbg. Idag skall jag köpa massa sprit till mossan o ikväll skall vi DJa pa the Villa. Sedan skall vi upp kl 7 nästa morgon o ta flyget, o pa torsdag kväll skall jag hänga pa Kontiki o deras mys techno Klubb Orm o höra DJ Simons melankoliska 4/4 beats. Ser jag fram mot.

Kom pa härromdagen att Aaron Lacrate är den första kändisen som nagon nagonsin tyckt att jag ser ut som. Jag en inte lik nagon, case sa iofs att han inte e nagon kändis i ordets rätta bemärkelse. Vet du nagon kändis som ser ut som mig eller vet du nagon jag som ser ut som en kändis?

Och du göteborgare som läser detta, behöver man ha med sig jacka? e det varmt? vad händer i helgen? ska vi hänga? När? Skriv ditt eget schema för mig bland kommentarerna.

Och, vad skall jag visa Casey? Vilka är glud klimparna runt om gbg? Är marstrand det enda vi har? finns det nagot att se pa tjörn? Jag vet inget, berätta för mig!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

du behöver jacka...
igår var det 20 grader men idag kommer regnet in över stan...
vill du visa något annorlunda från vår kust tycker jag att Kosteröarna är det mest sevärda, svarta taggiga öar med invånare som liknar Lasse Falk. Underligt ställe... fiskrestaurant om ni vill äta.

far

15:06  
Blogger Leo said...

Koster öarna e as feta, jag gillar dom som fan. men det e lite för langt tror jag. Det maste ga att göra pa en dag... det tar väl ett bra tag upp till strömstad va? kanske gar iofs...

17:46  
Anonymous Anonym said...

om det regnar, är ju naturhistoriska museet givet. siamesiska tvillingar i burk, alla möjliga olika uppstoppade eller torkade djur och insekter, en meteorit, dinosaurskelett, ja en härlig potpurri i mänsklig idioti.
(dessutom kan du ju berätta om att de även fann en uppstoppad afrikan pa vinden när de renverade...mkt smakligt göteborg.)

14:14  

Skicka en kommentar

<< Home