tisdag, juni 03, 2008

massa godis....Och Jheri curls!

Sag denna videom o bestämde mig för att det var dax att blogga.... att det kanske nästan var akut att blogga denna omedelbart sa att ni mina kära vänner far ta del av det:



Jao, Roots Manuva e till baka med glass o jheri curls (stavas det sa eller e det Jehri curls?). Och det verkar inte som att han kan göra nagra fel, jag gillar inte dancehell, speciellt inte fran sheffield, men finnar mig sittandes med gungandes bak del när manuva sjunger "Buff Nuff!".

Jag har terrar mina rbetskollegor med denna bilden de senaste dagarna:
Sjuuukt jobbig, jag klarar bara att titta pa den ett litet tag, sedan börjar jag känna mig helt vimmel kantig.... denna e snygg ocksa, nagon borde göra en t-shirt av denna:
Sen hade jag en jätte fin bild pa "Canadian lay an ass museum" men jag kan itne hitta den, jonas, du kanske vill fösöka? den lag pa en blogg om optiska illusioner.

Och föressten sa gar mitt o jonas Synth pop projekt skit bra... stora framsteg och äntligen en fungerade arbets form... haha.

Etiketter: , , ,