söndag, april 09, 2006

Japp, nu e det klart!



Nu e det spikat, dom kommer hit, 29 april blir en stor dag i många inte ontanandes tyskars liv.
Plus att jag har lyckats gör min första intervju, med ingen minder än, just det, Kode9. det gick förvånansvärt bra med tanke på att jag var "hella" bakfull och inte hade gjort någon reasearch att tala om. Mysig dubstep farbror. Jag ska lägga ut intervjun här så snart har har klippt ihop den och skrivit ner den. Först måste jag få iväg den till Leo.

Line upen:
LETHAL B
(lethal bizzle records – v2 – fire camp/ east-london)

FIRE CAMP
feat. OZZIE B, 2FACE & DJ TWISTER

DJ TNT
(left records/east-london)

DJ G-SERVE
(underground essentials – twenfm/berlin)

Det glimmar som guld för mina ögon när jag tittat på line upen.
Stay tuned, för det kommer snart mer.