söndag, juni 04, 2006

Laddad månad


Deet händer mycket här. Nästan för mycket. Är man inte ute på festen jämt missar man garanterat något. Sicken stress man. Har bestämt mig för att åka till London över Midsommar helgen, naturligtvis missar jag en massa bra spelningar då. Men det är inte bara då det händer grejer, även resten av månaden e full av events. Här pressenterar jag stolt ett litet urval som i allafall jag (och Leo och Jens som kommer på besök) får av njuta den kommande månaden:

2 Fre Lady Fury & Bruza
7 Ons KRS-One
8 Tor Dj Pinch
9 Fre Fotbolls VM börjar / Mr Catra
10 Lör Jammer/Ears/ Knuckles / Shadetek
15 Tor Dizzie Rascal
16 Fre Sway & Bruza
24 Lör Roots Manuva / Dj Rupture / Luciano & Matt Johnsson (tufft val den kvällen tur att jag inte här)


Så jag kommer vara full minst 7 kväller till denna månaden. Fan. Eller grattis kanske.
Måste också passa på att gratuler H&M till det suveräna namnet på sin nya jeans modell " Fit Sliq ", nu väntar vi bara på modellen Mutt Prutt.

6 Comments:

Blogger Mattias said...

sympatikommentar

15:40  
Blogger Leo said...

va?

16:03  
Blogger Mattias said...

du brukar gnälla över att ingen kommenterar så jag gav dig en kommentar.
varsågod

16:30  
Blogger Leo said...

aha... men det brukar jag inte.
En gång har jag varit frågande.

19:20  
Blogger Leo2 said...

Kul att brussan fick vara med på en låt med lady fury.

11:54  
Blogger Leo2 said...

En hel spelning var det visst.

11:55  

Skicka en kommentar

<< Home