torsdag, augusti 31, 2006

Call center


Första dagen på jobbet var intressant, mycket kurser i olika system och jag lärde mig termer som WAP, GSM/CSD, GPRS och OTA betyder och hur dom andvänds. Jag har gått i kurs två dagar och idag är den fösta dagen jag faktiskt jobbar. Eller tja, jobbar och jobbar. Jag sitter på jobbet just nu och klockan är 12.51. Jag har hitentils idag svarat på 2 samtal.
Välkommen till kundtjänst! Du pratar med Leo.
Folk känner sig generellt lurade. Och det är lätt att inte helt föstå hur man använder deras tjänster som man vill.
En bra sak är att man har betalda rök pauser. Nu skall ju jag sluta röka på lördag så det gynnar inte mej JÄTTE mycket men ändå. Det för mig osökt in på nästa ämne.
Min morsa kom hit på tisdagen, och hade med sig en stock snus. Mitt nya gift. Hon tog även med sig massa ost...mmm. Vi har varit ute och käkat och tagigt det rätt lungt efter som jag har jobbat. Men nu på fredag smäller det. Morsan är satt på caperina tjänst och jag har bjudit alla jag känner... vilket iofs bara innebär en 10-12 personer. Har bett alla att ta med sig vänner. Så att jag iallafall kan få TRO att jag har många vänner här.
25år. Halvägs in i graven skämter folk gärna om när jag nämner det.
Jaja, jag kanske måste jobba lite nu eller nått.
Lovar att informera målande om fredagens händelser på söndag. Då också Johan anländer. Pressentation av honom kommer snart, för alla er som undrar.
PS. Nose, man skriver å på en tyskdator genom att trycka alt + 134.
Om man trycker alt + 13 så få man en ♪.

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

grattis på födelsedagen
hoppas festen blir bra och att mamma pallar

hälsa alla jag känner

23:28  
Anonymous Anonym said...

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS

brossan nu e du ju nästan vuxen ju!! /ika

08:35  
Blogger Nose said...

♪ zum geburtstag viel glück ♪
♪ zum geburtstag viel glück ♪
♪ viele grüße lieber leo ♪
♪ zum geburtstag viel glück ♪

09:38  
Anonymous Anonym said...

25 år. shit pommes frites. grattis!!!

10:57  
Anonymous Anonym said...

stort grattis på 25:årsdagen!!! hoppas du får en jättebra dag!!!! puss o kram

11:02  
Anonymous Anonym said...

grattis!

11:45  
Anonymous Anonym said...

hej Leo!
STORT GRATTIS PÅ 25ÅRS DAGEN!!
ska göra mitt bästa att komma iväg från jobbet o ta med bögar men kan tyvärr inget lova..
ses snart kramar jonna

12:15  
Anonymous Anonym said...

Grattis din gamle sprätt!

På söndag så kommer jag. Då smäller det!

ha en kul fest ikväll!

13:17  
Anonymous Anonym said...

grattis

18:42  
Anonymous Anonym said...

hej-e-hej

18:43  
Blogger Leo said...

Tack TACK!!

08:29  

Skicka en kommentar

<< Home