tisdag, augusti 22, 2006

JOBB!


Japp, din egna personliga bracket basher har fixat sig ett jobb! Äntligen. Inget fancy men en fast inkonst iallafall. Potsdam is the name of my game. 40h i veckan och en fast månads lön... fy fan va fin, jag skall börja shoppa igen, allt jag har e trasigt typ. Mobiltelefon, mp3 spelare, byxor, skor osv... listan kan göras lång. Så idag har jag varit på Bürger amt och fixar ett nytt uppehållstilstånd och skatte papper. Sen drog jag till Banken och fixade ett tyskt bank konto. Börjar känna mig riktigt assimilerad.

Har åter upptäckt One Be Low. Han e en riktigt grym MC asså. Sätt honom på "kolla upp" listan.

Skall nog tjacka lite kostymer också... om jag hade råd skulle jag ha kostym varje dag... om jag hade råd med fina kostymer that is. Lirade pingpong med Jonas igår, vi snackade om att göra GrimeStep visuals tillsammans för den STORA releas festen i berlin oktober 7. GrimeStep projektet börjar verkligen ta fart nu, det känns jätte kul. Har precis snackat med UK agenten för filmen, bra kille. Skall fräsha upp min film kontakter också och se om det finns något intresse för distribution i Sverige, eller sponss. En massa flyers och affischer och banners o visuals osv. Mycket jobb men mycket kul också. Sprid ordet om Grimestep dokumentären! Och kolla in myspace sidan där du kan kolla på fina små filmer och lyssna på riktigt grym dubstep. GrimeStep International's myspace sida.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag tänkte dyka upp i ett par dar efter din födelsedag typ den 4 sept.
har också köpt kostym - jävligt snygg svart - till en begravning men det syns väl inte?

20:13  
Anonymous Anonym said...

Jag upplever en mardröm här hemma just nu. Ska vila som jag aldrig gjort förr när jag kommer ner till Berlin...

00:52  
Anonymous Anonym said...

coolt att du har jobb...jobb är bra...jag har jobb...jag har tre jobb...jag får bara betalt för ett jobb...sysselsättning eller prestationsbaserad självbild...

13:40  
Anonymous Anonym said...

Skitkul för dig att du har fått jobb verkligen! Men lite tråkigt också, jag hade hoppats att du skulle få slut på pengar och dyka upp i gbg igen...

19:49  
Anonymous Anonym said...

haha, jag med ;-P

22:50  

Skicka en kommentar

<< Home