lördag, augusti 12, 2006

2 konstiga saker i världen.

Jag har nyligen kommit i kontakt med två konstiga fenomen som har upptagigt mina tankar den senaste tiden. Så, här pressenterar jag "Konstiga saker top 2":

1) Skådespelaren och ärke busen Charlie Sheen, ökänd för att vara så snuskig att inte ens prostituerade vill ha sex med honom har nu, utan känd orsak, valt att starta något han kallar för "SHEEN-KIDZ". Ja, det är ett barn kläder märke. Mycket stötande.
2) Nyligen trillade jag in på ett av väst Berlins många Mc Donalds och så till min fasa något okänt.
mitt framför näsan på mig, på deras meny finns Mc HotDog menyn. Korv på Mc Donalds kan nog skrämma vilken 80-talist som helst.

12 Comments:

Blogger Mattias said...

2 Konstiga saker i denna post:

1) Varför tror du att ingen vill ha Charlie Sheen, han är ju en hunk!

2) Vad gjorde du på McDonalds?

21:08  
Blogger Nose said...

Our clothing items demonstrate beautiful hand-designed embroidery, shirring and pleating, gorgeous appliqués, original screens and unique graphic design.

www.sheenkidz.com

13:28  
Blogger Rebel Commander said...

Anekdoten om Charlie Sheen vill jag gärna veta vart du fått höra. Det låter mycket intressant. Han är verkligen mysko.

10:43  
Blogger Leo said...

Namnam:
1. Challe S vill tydligen att hans partners skall klä ut sig till skol flickor och sedan vill han spöa på dom och knulla dem när de e medvetslösa.

2. Jag köpe en mjukglass.

Nose: Fan va bra att du hittade siten.

Rebell: Från skvaller pressen. Han verkar värkligen mysko. Tänk att ha en sån farsa.

21:59  
Blogger Rebel Commander said...

Mein Gott! Han är verkligen sjuk i huvudet. Det är ju helt enkelt häpnadsväckande. Han är ju ta mig fan mer störd än KLAUS KINSKI (som jag i och för sig älskar)!

08:44  
Blogger Mattias said...

Det är gelatin i mjukglass

15:52  
Blogger Leo said...

Det är INTE gelatin i mjukglass!

17:04  
Blogger Leo said...

.

10:43  
Anonymous Anonym said...

vad! gelatin i mjukglass? ånej!

13:25  
Blogger ika said...

Ingredienser i mjukglass: Mjölk, grädde, socker, vasslepulver, stärkelsesirap, emulgeringsmedel (E471), stabiliseringsmedel (E401, E407, E410, E412, E466) och arom. Mjukglassen uppfanns av Margereth Thatcher innan hon klev in i politiken i hennes försök som kemist att komma åt att göra så billig glass som möjligt - mjukglassen är förvisso god och senare försök ledde till isig vattensmakande glass.

13:47  
Blogger ika said...

jo i vissa blandningar förekommer även natriumcitrat

13:50  
Anonymous Anonym said...

Jasså, Thatcher? Vad bizzart. Så nånting bra har hon ändå gjort i sitt liv. Tack för infon!
Upptäckte häromdagen att valio fruktyoghurt innehåller gelatin förresten. I yoghurt alltså: gelatin. Vart är världen på väg?? Ajajaj...

17:07  

Skicka en kommentar

<< Home