onsdag, augusti 02, 2006

Mitt första klara Grime Jobb


Japp, här är det jag har gjort idag. Genom avancerat networkande har jag tagig mitt första steg in på den homogena grime scenes hemmaplan London. Mycket kul o tacksamt arbete... några loggor skall ändras bara sen e det klart... och jag tror att jag kommer att få betalt, kanske hela 100£. Vilket känns mycket bra efter som jag hade gjort det gratis om dom hade bett mig. Kommer att se fint ut på CVn att ha jobbat för "Institute of Contemporary Art" också. Nån av grime killarna hade sett mitt "GrimeStep Inernational" DVD convolut och gillat det o sen har ordet gått.

Skulle ha tränat förförsta gången i mitt liv idag med jonas. Tyvärr hittade jag int gymet som skulle ligga ungefär 30min från mitt hem, jag kom dit ca 1h 30min senare och jonas var lite tvär (efter som han hade väntat i 1 timma) och sa att han hade bokat om till imorgon istället. Så imorgon skall jag gymma för första gången i mitt liv! Önska mig lycka till. Jag vet inte alls vad som händer innan för dom där mystiska väggarna... bara att dom som kommer ut har cykel byxor i neon färger på sig. Med andra ord kan det precis lika gärna vara vilket techno party som helst i berlin där inne.

Jag rappoterar närmre om vad som händer där inne imorgon eller nått.


ha't!

5 Comments:

Blogger Mattias said...

hehe, rappoterar, du skriver på götebosska.
grattis till grimejobbet!

10:49  
Blogger Leo said...

Ja skriver allti po göttebosska...

11:33  
Anonymous Anonym said...

haha avancerat, kul lillbrossan och snyggt! Hade hoppats på lite mer sliskiga detaljer dock...

11:51  
Blogger Rebel Commander said...

Fan vilket fint blogginlägg jag skrev idag. Läs och njut. Fick med Dennis Quaid och Charles Bukowski och min socialsekreterare.

Grattis till jobbet förresten. Sånt sprider ju sig som ringar på vattnet vettu. Sedan kanske du får fler jobb. Fan, jävel, du får mer pengar för att göra en flyer än vad jag får för att skriva recensioner.

11:53  
Anonymous Anonym said...

Jag hänger lätt på när jag flyttar ner. Måste börja träna upp mig också. nu får jag ju ingen innebandy heller i höst så jag ska bli en sån som springer i parker och lyfter skrot. haha

12:14  

Skicka en kommentar

<< Home