onsdag, september 06, 2006

London tripp nr 2


In other news: Jag skall åka till London den 22 sept på en promotion resa för GrimeStep International DVDn. Springa runt mellan olika piratradiostationer och artister, göra intervjuer och hitta ställen som är intresserade av att köpa in filmen. Det skall bli kul att göra en "tjänste resa". Det blir lätt min första.
Om någon vet folk i Sverige som skulle vara intresserade av att köpa in den är jag intresserad av tips, eller om du vill bli inbjuden till Release festen för DVDn i berlin den 7 okt kan du också maila mej.
Ush va knöligt det är att blogga från jobbet... måste gömma mig från de över ordnade hela tiden.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Leo: jag har fixat min hylla + en av bockarna till vårt blivande databord. Har ju inget särskilt att pyssla med annars ändå idag. ska sätta igång snart med den andra strax. Detta är bra träning för mig. kanske kan jobba som snickare eller nåt i framtiden, haha

nu sparar vi tid i helgen också...

14:36  
Anonymous Anonym said...

Alex ska också till London då!
Ur hans senaste mailinglista utskick:

LONDON // Nim gästar klubben Scaledown 22 september på puben King and Queen i West End.

www.theorchestrapit.com

Alex bidrar också med musiksynkade videoprojektioner när VUJJ lanserar sin möbelkollektion under Londons designfestival, 23 september.

www.vujj.se
www.londondesignfestival.com


ETERN // K103 sände i tisdags ett reportage från sommarens hörlursfestival ToToGo. Repris nu på lördag kl 10.00. Nim besöker också Resonance FM i London med livespelning och intervju, 22 september kl 16.30. Båda inslagen går att höra via FM eller webb.

www.k103.se
www.resonancefm.com

16:42  
Anonymous Anonym said...

Vi såg Alex okända tvillingbror i Mitte igår. Helt galet likt. lika som bär.

10:32  

Skicka en kommentar

<< Home