torsdag, oktober 26, 2006

Wuzzup?


Jobbet med Sirocco (slå på det på wikipedia) CDn går framåt, Leo och Leo med Jens har fått ett par fan mail, Dirty Canvas vill ha mera flyers och vi skall förmodligen ha en till GrimeStep International fest i Januari. Igår mailade Nobody Nilsson mej och underade om jag inte kunde slänga ihop en introduktion till dubstep för nybörjaren, hade inte så mycket att göra på jobbet så jag slängde ihop en liten text, i efter han ångrar jag att jag inte läste igenom den innan jag tryckte på "send". Det rullar på i så där halv bra fart. Jag behöver söka sponsfrån något stort internationellt företag som är intresserat av ungdomskultur, några tips? Jag tänker typ, Adidas, Diesel eller Heineken. Måste fiska kontakter.


Helgen kommer att bli lugn nu när erika inte skall komma o hälsa på, kanske lite klubb på lördag, men annars mest jobb o film o hemma mys. Skall flia på mitt "letter of resignation" också, det e sjukt mycket formalia som måste till. Tyskar, du kan ju tänka dej.

Senaste helgen var mycket vild, helt jävla sjuk faktiskt. På fredagen kunde jag inte gå hem, jag var för full för att röra mig. ush, lång historia. Och på lördagen var vi på fest hon några 17 åriga tjejer patrik känner. Dom var precis som man kan föreställa sig att 17 åriga tjejer är, jag o jonas dumpade johan där, snodde två flaskor martini och drog. Jag kallade Jonas för Johan och han blev skit sur. En 20 minuter senare ringde johan:

- Var e ni!?! Jag vill inte vara här själv!

Vi drog hem till jonas, kolla på film o hallucinerade.

Och nu i måndags hade Jakob "snus" Luttinger födelsedag, jag kom sent till Bellman och drack en öl i godavänners lag. Bra avrundning på helgen.

Såg Talladega Nights "the legend of Ricky Bobby" härromdagen. Sloganen för filmen var; A epic movie about a man who only can count to one". Skulle kunna vara hur bra som helst i detta skedet. Det e den inte, den e helt klart se värd. Inte minst för repliken - Hakunamatata Bitches!

Top 5 filmer jag skall se denna helgen:
1. Marie Antoanette (Ett namn; Kirsten Dunst)
2. Al Gore's Climate Changes (Vem trodde att Al skulle komma tillbaka som film skapare?)
3. The Producers (Behind the scenes "Spring time for Hitler"?)
4. The Devil wears Prada (Alla snakkar om den)
5. The Weatherman (Jag hatar Nicolas Cage)

Nu får jag nog jobba lite mer.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

nej ni gick inte hem till jonas o hallucinerade..ni väckte mig era jävlar o du tjatade om jonas ggr 4 o johan försökte uttala "hejdå" på tyska o tjata om en jävla katt.
hat.

14:30  
Anonymous Anonym said...

Sony kanske?

17:21  
Anonymous Anonym said...

fasen snart får jag allt pallra mig ner saknar er ju!!
kram erika

18:29  

Skicka en kommentar

<< Home