torsdag, oktober 19, 2006

Leos's Top 10: Sexigast i höst!


Yes, det e dags igen, förra gången jag gjorde mina top sexigt och top osexigt i våras skapade de en del tumult bland kommentarerna, jag är bered på att det kan hända igen, men det blir nog inte för än jag går in på osexigheterna.

ps. Jag har inte snusat på heladagen och min kropp fattar inte alls vad det e somfösiggår, jag är surrig i huvudet och allmänt CP.

ta-ta-ta tam-tatata!

LEOS TOP 10: SEXIGAST I HÖST!

1 Tjejer med kassetbandspelare
Så fort löven blir gula smyger dom sig ut, hip hop tjejer som pop tjejer med stora kassetbandspelare från 80-talet respektive 70-talet. Jag vill fria varje gång jag ser det.
Kan tänka mig att det finns någon skolgårds romantik i det. Sjukt hett är det iallfall. Speciellt om resten av listan är infriat på dem.

2 Dialekter
Konstiga dialekter av engelska och svenska. Svenskar som pratar rå konstig engelska, korrekt förståss. Men med ett uttal som om hon var topp politiker. Det är dags att vi får vår egen svenska engelska. Även konstiga små svenska dialekter eller indianer från peru som försöker snakka engelska funkar skit bra. Det är penetrations sex för örat!

3 Stickade underkläder
Finns inget trevligare att hitta en kylig höst natt. Ger en skön lantligt och rustikt känsla. Det finns också något oskyldigt tyskt 1800-tal över det. Garnet måste givetvis vara naturfärgat och stickningen inte alltför tät. Jag säger wifie material!

4 Amerikanskt 40-tal
Ja, jag vet att jag e en "sucker" och ställer mig till mängden jag erkänner, min 40 tal har lite twist bara. inte efterkrigstiden i europas romantiska grej utan mer Chicago och gangsters. Tjejer som ser ut som privat deckare från chicago på 40-talet e hett. Hatten är ett måste, och att bära runt sina tillhörigheter i ett fiol fodral som lika gärna kan innhålla en Tommy gun är våldsamt hett!

5 Meskalin
Du är relativt klar i sinnet men kroppen lyder dig inte, du kan knappt röra tungan än mindre prata. Och du märker inte av det för än efter en halvtimma efter att du tagigt det. Perfekt för mysiga hemma våldtäckts kvällar i höst mörkret.

6 Damasker
Ja det e hett... skit i om du har stövlar eller inte, ett par fina höga Nike air force one med damasker o en svart kjol över toppen. Damaskerna visar att man bryr sig. Wifie material!

7 Groupies

Denna hösten e det helt ok, till och med bra. Bespottad under slutet av 90-talet har hon nu återvänt som solovårare, kille som tjej. Du bestämer över din kändis, inte tvärt om.

8 5minuters förseningen
Under början av 2000talet var det bara idioter o IT yuppies som kom försent med flit. Denna hösten e det ok för den fina flickan. Givetvis måste den vara accompanjerad av ett stort leende och vackra ögon och absolut inte vara mer än just 5 minuter. När det blir kallare e det ok att vara lite flummigare, speciellt om ett löv har fastnat i håret på dej.

9 Stryp sex
Ingen vet riktigt varför, det har nått med syre tillförsel i hjärnan att göra. Farligt men vackert.

10 Asiater i päls
Än engång, Asiater i päls, och de blir bara bättre ju kallare det är, tror att vi kan räkna med att de är en given 10nde plats i framtiden.

6 Comments:

Blogger Mattias said...

Fan va du e konstig du e

18:40  
Anonymous Anonym said...

hm.. jag känner igen mig i 4 av de punkterna. är jag då 40% leosexig? är det nåt man ska glädja sig över?

22:42  
Anonymous Anonym said...

jag känner inte igen mig i nån, kanske lite i en bara, fan då...

08:40  
Blogger Leo said...

Alla som läser denna bloggen är 100% leosexiga. Resten är bara plus.

Och jag vet att jag e lite konstig. Men jag får passa på att vara det online. haha.

Tänk fanzine tidigt 90-tal.

09:11  
Anonymous Anonym said...

jag tror bara du försöker vara märkvärdig...

15:11  
Blogger Leo said...

det e klart, när har det inte varit så?

15:24  

Skicka en kommentar

<< Home