fredag, oktober 13, 2006

rökare lyssna!

Ok, jag vet inte riktigt vad det beror på, men nu ungefär en månad och en vecka efter att jag slutade röka har jag plötsligt börjat känna ett sug efter ciggaretter, jag vet att det finns många där ut som kan hjälpa mej med detta, vilka steg kommer jag att gå igenom? Vad bär framtiden i sitt sköte? Jag behöver tipps, för jag vet att även du har slutat röka vid något tillfälle. Jag själv har ju slutat med de flesta droger vid något tillfälle, men jag har hör att ciggaretter e en tung en. Jag har ju mitt snus, men det verkar inte riktigt hjälpa nu, kan känna för att röka när jag har en snus inne.

Hjälp

5 Comments:

Blogger Carlos said...

Ge dig själv en bitchslap och ansträng dig... kanske funkar! vet inte men lycka till.. Chinchito

00:52  
Anonymous Anonym said...

jag har aldrig försökt sluta röka.

02:35  
Anonymous Anonym said...

köp eller läs eller både och endlich nicht raucher..eller som det heter på svensk ängtligen icke rökare.
pok jonnschen

04:08  
Anonymous Anonym said...

Prova att ha en tandpetare i munnen
som till viss mån kan tillfredställa det orala behovet samt att du har något att pilla med.Ett tips från en kollega till mig

13:33  
Anonymous Anonym said...

ät chocklad i stora mängder

10:13  

Skicka en kommentar

<< Home