onsdag, oktober 11, 2006

Johan, ny i kollektivet.

Johan Lövgren; Utåtriktad lirare på snart 25 vårar. Det är tredje gången jag bor ihop med Johan, vi kan helt enkelt inte få nog av varandra. Och det är inte konstigt med alla roliga upptåg han hittar på. Johan har det där lite "crazy" som andra bara kan dröma om (tänk Buster i Arrested Development, som du bör se om du har missat den), kombinerat med styrkan och tryggheten hos en, tja, Brandman.

Johan lyssnar gärna på indie disco, hip hop och singasongwriter musik. Några av hans favvo band är DMX, Buckley och The Embassy. Johan har inga problem med att sova, han kan sova under nästan vilka omständigheter som helst, vilken också är en kvalitet, då han sällan är trött och sur.

Flickor har alltid gillat Johan för han artiga sätt och goda humör. Att han sedan kan skoja till det så att allt blir lite tokigt är heller inget som skadar. Johan klär sig ofta i skjorta, och på senare tid har kepsen blivit lika vanlig på honom som han glada leende. Det bör nämnas att Johan också har gyllene handleder (Johan aka Pojken med de Gyllene handlederna), allt som involverar handledsrörelser är johan överlägsen på, PingPong, Bandy och att tex vända pankakor.

Om du vill hitta Johan bör du först leta framför han dator, då johan nu har gett up tanken på att ha ett förhållande, satsar han nu på ett med sin dator. " Jag väntar på den rätta, jag vet att det finns en som bara är HON som väntar på mej där ute i kylan".
Sitter han inte där är han förmodligen i sin skola eller på IKEA där han frossar i Svenska kakor och godis.

Vill du övveraska Johan skall du köpa en billjet till en Far och Son spelning, komma hem till honom ett par timmar innan med ett 6-pack öl "Man blommor" och bara hänga, så där skönt som dom gör i rock videos.

En bra dag för Johan börjar med Arrested Development eller Mäklarna och slutar på krogen eller ännu hellre på Bowlingbanan.

Så letar du efter en trygg och mysig kille med det där lilla extra "Crazy", skriv din e-post adress i en kommentar till denna posten, och så lovar Johan att svara dej!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar inte Eskobar! det är mitt första tillägg. Gillar en del Nicolai Dunger. Men det är inte min favoritartist. G-unit, hmm. inte det heller.

Äh, jag gillar ju allt möjligt. Speciellt Buckley, far och son.

Bowling är roligare än biljard, det står jag för. Även om biljard är roligt. Nu ska jag supa. måste hålla mig vaken till kl 2 i natt då Patrik och Gustav kommer hit. och dom vill ut på klubb direkt. madness

20:55  
Anonymous Anonym said...

Att tillägga: Johan har gyllene handled, han är grym på allt som involverar små handled rörelser t.ex. spela pingis eller vända pannkakor.

23:42  

Skicka en kommentar

<< Home