måndag, november 06, 2006

Var johans födelsedag bra?

Yasin kom på fredagen, jag hade ledigt. Jag och johan bestämde oss för att fira genom att gå ut o klubba lite. Kl 09.00 trillar jag och johan in genom ytterdörren sjungandes - Dont cry for me Argentina. Händelseförloppet som ledde fram till detta var: Ett besök på fin fina krogen "Bellman", där ifrån till "Rude Club" och dubstep fest. Johan tyckte det varlite trist så vi drog till "Kinzo Club" nån sorts gay sex club, mycket nakna män. Johan har lite kontakter i baren där så vi drack gratis, och vad vi drack... oändliga mängder drinkar, tills det escalerade i allsång i vårat kök.

Vaknade kl 15.00 och insåg att yasin skulle anlända om trettio minuter. Stress, väckte johan och skickade iväg honom till skolan, johan ringer min på s-bahn. - Yasin e 1 timma sen. Ok bra, då hade jag tisd att åka o kolla upp johans 25års pressent. Jag o Yasin skulle dela på en ny MP3 spelare till honom. Jag passade på att tjacka en till mig också. Fin liten manick med massa minne o som spelar video filmer. Perfekt för den långa bussresan mellan Berlin o Gbg.

Fredagen blev i övrigt lugn som du kan föreställa dig. Vi chillade med yasin och snackade skit. Han har jävligt bra minne och drar alltid upp alla pinsamma grejjer man har gjort.
Vi passade på att skörda min majja planta också, riktigt bra röka blev det. Odlad på en strikt öl och mineralvatten diet.

P lördagen var det full rulle, stor fest i lägenheten, kanske en 30 pers där, sen klub. The Storage var koolt men DJ:en var urusel så vi drog till 103. Där vi blev insläppte baknvägen av en välvillig anställd. Jätte skumt. En flaska bubbel och sen vid 4 snåret var det hemgång för mig.

Yasin stannade med blev så lost att johan satte honom i en taxi o skickade hem honom med sida nycklar. kl 8 på morgonen ringer Johan till alla i lägenheten och försöker komma in. Alla utom Yasin vaknar. Ingen gillade Johan just då.

Och sen fotboll på Söndagen. Mycket nöjd måste jag säga att jag är. Men jag hatar fortfarande Jamba.

3 Comments:

Blogger Nose said...

Farsan väckte mig kl 9 på söndan för en loppisdag. Han hade roligt på festen iallafall, tyckte att alla var väldigt trevliga. På hans tid brukade folk kräkas mer.

14:40  
Blogger Leo said...

haha - på hans tid.

17:17  
Anonymous Anonym said...

fy jag skulle ha åkt till er istället för att supa ner mig katastrofalt på jobbet med jobbet. På söndagen var paul tvungen att komma förbi med röka annars hade jag inte klarat av bakfylleångesten o lämnat festen för evigt..

14:02  

Skicka en kommentar

<< Home