fredag, januari 26, 2007

Bild blogg över året... typ.

Jag har varit väl slarvig med att bild blogga, nästan aldrig faktiskt, tycker att det e lite jobbigt, knöligt. Men nu kommer ett gäng bilder från årets highlights. Täcker typ frå April till nyår. Johan har skaffat digicam nu så det skall bli lite mer bilder snart.

I dag flyttar Hannes in, vår nya kollektiv bög. Skall bli roligt. Imorgon böjrar också Bread n Butter Berlin, jag o jonas skall husstla oss in på dagen, visitkort o märke e redan kittat. Kommer att berätta allt om det, om vi lyckas komma in, det e ju bara branch. Festen lär vara ball också. Ikväll e det norska indie överraskningen Data Rock o jonas har kittat grait biljetter. Även en queer electro fest som måste besökas. Lördag e det som tidigare nämt BBBerlin, på kvällen e det data band nr två, Data MC som har release fest. Kommer bli kul det med. Nästa helg är det Transmediale och helgen efter det börjar Berlins Film Festival... full rulle. Nu till bilderna:

Min första london resa, här e jag utanför en stängd festival puffandes "cigarr".
Soho har en del guldkorn att bjuda på, speciellt i porr distriktet, jag vill inte veta vad som händer där inne.
London resa no 2. På väg för att intervjua Kode9, jag ser sjukt nöjd ut, tillfreds.
Så här hårt rockar berlinarna till kuduro när GrimeStep har fest! Massivt.
Och här har vi 4 av 5 fransmän som sov i mitt rum. Johan var sjukt shockad när han vaknade.
Monser producent Marvy Da Pimp och berlins fest fixare nummer ett, SickGirls Alex. Halfsick halfgirl.
Backstage på GrimeTime intervjuandes Lethal Bizzle.
Här har vi henne, Gaby, monstret jag bodde med. Jag blir lite äcklad av att bara se på henne.
Matt Shadetek i sin studio, precis efter intervjun.
Min arbets kamrat John, chatting it away.
Jacob o min glansiga morsa i samspråk på min födelsedag.
Full Leo o min lika fulla morsa.
Rockin fresh på nyårs afton!
Inte lika fresh, jacob efter en fylle cykel krash... men han ser hård ut.
Perfekta glass baren för en old school lover. Ni ser ju hur jävla glad jag e... (Eis betyder glass på tyska).
Världens bästa Jonna kliar mig bakom örat... lite osäker på hur denna situationen upstod.
Och, världens bästa Hana! Enda grime skallen i Slovakien!
Backpacker hip hop...word. "Jag lyssnar på the Roots o zion supa crew".
Wall of sound när SickGirls o GrimeTime kör svart fest under alexander plats. Thats it folks!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

tror du glömde en bild på världens bästa ex oxå..

12:00  
Anonymous Anonym said...

kan man inte anmäla bilder här...?

18:07  
Blogger Leo said...

jo

07:53  
Anonymous Anonym said...

inga bilder på mig??

17:50  

Skicka en kommentar

<< Home