söndag, januari 14, 2007

Kuken i fittan

Woooh, jag e rå bakis. Vilken jävla natt.

Vaknade kl 07.58 på U-bahn hållplats Herrman str, utan mp3 spelare och telefon. Hade nog åkt ett par varv o nån "entrepenör" har bara plockat på sig. jag hade plånboken o alla pengar kvar. Lite trist med tanke på min 400 euros telefon. jaja, jag kommer väl få en ny av jobbet ändå. Har spärrat mitt SIM kort så försök inte ringa mig, undra om jag skall möta Johan på stationen ikväll... kanske blir bäst så, efter som han inte kan kontakta mig nu får jag nog åka ut till m-fuckin ZOB stationen (Zentrale Omni Buss station). Lyssnar på TTC - Quand je claque des doigts, fy fan va bra det e. Skall göra mitt radio inslag nu om en timma, sen till gymmet och sen hem till Jonas o kolla twin peaks. Yes, vi kör en till twin peaks session. Jonna har inte sett det så hon måste få chansen och jag njuter fullt ut av att se det igen. Wooh, jag e så CP.
Mmm, Hollertronix - The Almighty Simon Joint, baltimore pojkarna rockar skiten ur Paul Simon. Det hette min kör ledare när jag var liten kom jag på nu.

a man walks down the street he says why am i soft in the middle now why am i soft in the middle but rest of my life is so hard

Det e en fin fin låt. Talibs nya album e verkligen skit bra. "Welcome to a madlib production".
Baltimore o electro rockar min värld just nu, och Talib förståss. Grime känns fruktansvärt avlägset, förutom när man hör radioclit, då man blir på mind om ears - den gammal RAP katten. Jag sa till en okänd kille igår - Du måste komma ihåg vad RAP betyder, Rythm and Poetry, fattar du hur djupt det e(?) livets rytm. Jag var härligt pretantiös.

Lyssnar på Radioclit - Mature Macho Machine feat. ttc, ears, skepta and tinchy strider

Mugatu skulle ha sagt -They are so HOT right now! Det e inte jag, sunday morning regrets. Peppar inför radion nu. Shit mään. oj, det e en timma kvar innan det sänds. Leo går längs vasagatan just nu. Jag vill egentligen bara skrika från ett berg. Men jag har ingen berg, jag har en blogg. Och man kan inte skrika på en blogg, jag kan bara skriva. Det e lite skumt att jag skriver så ofta som jag gör, jag gillar ju inte att skriva, det har varit mitt handikapp hela livet, men jag känner att det börjar släppa efter mer än 200 poster på denna blogg. Det e skummt. över 7.000 männsikor har irriterat sig över mina stav fel, grejjer som en 6 åring skulle fixa bättre. Mattias är arg så att han kokar, men Matte och alla paragraf ryttare kan bara acceptera.

Shit, jag förtjänar att bli rånad, jag skall inte vara upprörd, jag skall se det som ett tecken.
Lionel Richie - Easy, världens vitaste neger har gjort världens kanske finase låt. Dedikerad till sin hund. Nu kom Jonas, och on 11 minuter ringer Leo o Jens från studion. Paul Simon asså, vilken kille.

6 Comments:

Blogger Nose said...

Kan det ha varit The Angry Elf som snodde din Palm?

09:08  
Anonymous Anonym said...

du e galen brossan men skönt att du skriver...dock så undanhåller du viss information...det e bra...lite hemligt sådär

10:32  
Anonymous Anonym said...

Somna aldrig på u-bahn

10:47  
Anonymous Anonym said...

leo leo ..hur mycket e jag skyldig dig nurå? säg till Jonas så får du det asap.

15:14  
Anonymous Anonym said...

ledsamt att behöva läsa.

samma sak kunde ha hänt mig förra vintern när jag väntade i timmar paa stationen hermanstraße. det var bara för kallt för att somna. tur var det. men telefonen pajade ändå några månader senare.

23:11  
Blogger Unknown said...

Kan inte somna och googlade som vanligt "kuken i fittan". Hittade din blog.

Grüße aus Prenzl'berg!

04:32  

Skicka en kommentar

<< Home