fredag, januari 05, 2007

Game's On!


Yes, det nya året är igång och jag on fire (haha, mettal enna). Min extremt höga energi nivå beror på till stor del att jag inte sunsar längre. Jag dricket istället skit mycket apfel-schorle. Andra dagen utan snus käkade jag två burkar jordnötter drack 8 liter läsk och käka ett stort paket after eight.

Det e skit konstigt att sluta med nicotin. Jag är mer utsövd än på väldigt länge när jag vaknar, jag blir snurrig i huvudet när jag tänker på snus eller cigg. Jag svettas lite random när begäret kickar in. Plus att jag e så jävla pigg, och snackar oavbrutet.

Vi har en massa folk som kommer och kollar på Annes rum nu, en del sköna typer, en del weirdos. En kille kom in i lägenheten och började skratta och sa - HÄR BEÖVS DET JU RENOVERAS! Han fick gå hem igen. En liten kille från Madagaskar sa att han inte gillade människor, han fick också gå, men det gjorde han inte. Han stannade i en timma, kollade på medans jag o Anne käkade.

Igår började projekt "Beach 2008", ja vi sätter ambitionen lågt. Jag o Gyllene Jonas är tillbaka på gymet. Fan vad jag hatar alla inne på gym. Vilka jävla idioter de verkar vara. Jag skäms otroligt mycket helatiden. Vill verkligen inte bli assosierad med sånna typer. Som j skulle sagt: Fuckin wankers! Hur som helst har jag köpt ett jävla gym kort nu iallafall. Oavsätt vad, så e det en fin bonding grej med J.

På tal om bond, fy fan vilken kass rulle. Jag har istället för att se om den börjat kolla på Weeds. Nice liten serie. Desperate house wifes dealar weed.

Nu e det helg, Jag litar på att min homies (TV, My bother from another mother, Team L.J, Escober) gör det osäkert i gbg. Jag kommer röta hela helgen. Leo, det vet du.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

idag när jag var o simmade var det en gubbe som stank så jävligt att jag nästan kräktes på honom, fattar inte hur det är möjligt att stinka så när man ligger i en stor bassäng med klor..jaja. jag e startklar för beach 07! hatar gym.
I must leave you now.

17:34  
Anonymous Anonym said...

det blir ingen beach 08 om du dricker 8 läsk för att du är röksugen...

06:30  

Skicka en kommentar

<< Home