söndag, januari 28, 2007

Data Rock o Watergate

Så här glada var vi för att Johan hade fått en kamera.

Som sagt var det ju DataRock som var grejjen på fredag. Efter jobbet till nån liten bar o afterworka. Sen hem. Anton o farre var här på besök så vi satt i mitt kök o blev fulla som vanligt, jonas var on fire. (Skall smyga in i johans rum nu o hämta hans digi-cam sladd så att ni kan se bilderna, han sover så tungt så han kommer nog inte att vakna). Jag kom på när jag jobbade att Bread and Butter Berlin (BBBerlin typ vinterns enskilt viktigaste mode händelse här i berlin) var denna helgen så jag kollade in hemsidan och insåg att det bara var branch. Jag skickade i väg några mail och, tja fick helt enkelt vänta o se hur det gick, mer om det snart. (gött, nu har jag sladden) Så här glad var Anton över att vara i Berlin.

Grabbarna skulle inte till DataRock så efter ett tag stack jag o j iväg. Shit mään, DataRock var inte bra... OCH jonas försvann. Såg att jag hade ett sms sen där det stod: Jag svimmar, hörs imorgon. Dom hade sina små roliga overaller o dom körde fafafafafa, låten som man kom för att höra. Jag hade inte gått dit om jag hade behövt betala. Så när giget var över jag jag först ut genom dörren. Johan o anton o boysen var på Watergate så jag tog trammen ner dit.
CP rock n roll drag på Watergate... det var inte så jätte mycket folk, (kanske för att jag var där först kl 3) men dom som var där gav järnet. Alla "flexade sina skills". Kom inte hem för än kl 8 på mogonen, helt färdig. Fyra timmar senare vaknade jag pigg som fan... fortsättning följer...