fredag, februari 09, 2007

Futura 2000 the Clash och Musical fusion

Kolla in denna lilla guldklimp, Futura 2000 och the Clash samarbetet, få saker har varit hetare genom tiderna. Det känns fortfarande fresh.


Det e nu officiellt, mitt jobb suger, måste komma på nått bra sätt att slippa jobba här. Vi skall ha kris öl efter jobbet idag. Imorgon skall jag på nån sorts klä ut dej till "kicker" fest. En tokig spanior som skall få oss att skaka på rumpan.

Jag håller tummarna för sommar klubb grejjen och att det skall kunna generera lite cash. Kanske en 3000 euro per månad. Då behöver jag inte göra nått annat. Dirty Canvas vill ha nya flyers, skall be om en tee för besväret. Hoppas kunna ta över dom till Berlin under sommaren också.

Typ, dom holländarena som jag skall vara mentor för är helt tokiga, bra typer, men tokiga. Och ledningen lyssnar inte på vad jag säger, alla kommer o gnäller på mig när saker o ting inte flyter som de skall. sparkar uppifrån o sparkar "ned" ifrån o från sidan. Jag försöker ta all negativ energi o kanalisera den, kanske skapa en revolution med min "musical fusion". haha.
Skall kitta en gött inslag till radion imorgon iallafall. Har CP mycket bra musik som fler måste få dela med mig.

Vi försöker hitta på bra klubb namn, vad säg som "Go Fo Gold!", "Bust a nut", "NASTY", "GO TO" eller "Dimonds and Fame".

Futura 2000 e fan en idol.

2 Comments:

Blogger Mattias said...

Låt inte ekorrhjulet bryta ned dig. Bra att du letar alternativ försörjning. Själv funderar jag på bingolotto.

15:57  
Anonymous Anonym said...

leo! har du lust att höra av dig så fort du kan! e på msn eller så kan du messa/ringa

11:14  

Skicka en kommentar

<< Home