måndag, februari 05, 2007

TTC på 103 i fredags

TTC bjöd på en feet konsert, tyvärr var stämningen inte på topp när de började efter som DJ Orgasmic inte lyckades leverera. Dom fick bygga stämmningen från scratch. Det gjorde dom bra. Enda gången som det gick lite överstyr var när gimmick medlemen drog av sig tröjan för att verkligen bevisa vilket freak han är. Svettigt o stökigt blev det ialla fall. Jag gick upp back stage innan konserten, för att kolla om det var någon jag kände där som kunde berätta när bandet skulle gå på, det skulle jag inte ha gjort. Jag råkade nämligen låsa in bandet och mej i ett litet rum så att hela spelningen blev försenad. Dörren jag gick in igenom hade bara en knopp på andra sidan, sen när killen som hade bokat bandet kom o letade efter bandet trodde han att jag var med i bandet och försökte få upp mig på scenen med dom, mycket bizzart. Här kommer lite bilder från giget.

Många händer i luften, like they just dont care.

Gimmick freaket.

Jag tyckte att det kunde vara kul att knuffa folk o fota dom samtidigt, med överraskande lyckat resultat!

Japp, alla hip hop attribut vad på plats.

Lila är vårens färg, börja tjacka Lakers base gear o reppa Ed Banger med ett par avhuggna ben.

1 Comments:

Blogger Mattias said...

gött!

20:06  

Skicka en kommentar

<< Home