tisdag, februari 13, 2007

Kung Fu


I lördags gjorde jag ett jätte konstigt inslag till radion, sjukt bra musik men jag var väldigt full under inspelandet, jag var full när jag sände iväg programmet också. Om du vill lyssna på det i smyg han du göra det här.

Lite som att littertur magnaten Rebelcommander skriver oroand mycket om robotar. Antar att dom flesta har läst Assimov, om man vill vill läsa god littertur om robotar skall man läsa Isac Assimov.

Vi har en väldigt knepig kontorskultur. Folk har börjat att gå förbi vårat lilla fyra manna kontor och skaka på huvudet o säga att vi är onda. Det e ganska ruff stämmning. Vi försöker ständigt komma på olika sätt att förolämpa varandra så att det gör ont. Det e roligt. - Brian, you look like a school boy bitch. Eller som morsan skulle säga, (tänk grov tjötig göteborgs kärring dialekt) - Det rinner grönt ur munnen på er!

I dag har vi suttit o hittat på Kung Fu tekniker namn, de måste var natur inspirerade och lite bögiga.

Top 5 på hittade Kung Fu tekniker:
1. the Pain of a Thousand leafs.
2. Hung Gar's Mocking priest.
3. the Smile of a pondering Cat.
4. Squating Monkey (är döpt efter "tekniken" jag använda mig av när jag brottades med poliser i min lägenhet).
5. A gift from a clear river with stones in it.