torsdag, februari 15, 2007

Valentines/ indie porr


Jag firade nog valentines på sämsta möjliga sätt, jag var nämligen på indieporr fest med tre flator två bögar och en bisexuell avdankad italiensk indi porr stjärna. Det var altså det jag gjorde för att hedra minnet av St. Valentin, den enda hel kristna ekonomiskt framgångsrika typ "högtiden". Det var intressant dock, träffade den lilla feta bögen som äger produktions bolaget Wurstmovies.de som bland annat ger ut den kritiker osade serien 100% MEAT, jag vet inte om jag behöver säga det men det är förstås bög porr. Fattar inte varför jag hamnar på gästlistan till sånna här events. Plus att jag har börjat få inbjudningar till VIP fester i sthlm på mailen nyligen, änså länge bara tre men ändå. Får också jätte konstiga intern mail från nån engelsk musik tidning.

Hursomhelst stack jag hem rätt tidigt, det började kännas lite för Berlin kliché. Och skall jag vara arlig så föredrar jag nog vanlig porr framför indie porr. Det e lite väl nasty ibland asså. Vad hände med "Masurka på Sängkanten"?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

svårt att kalla Mazurka på sängkanten för nasty...

Du kommer förresten att bli T-shirt-kille på FuZZ.se när den väl är uppe...

surprise

00:59  
Blogger Leo said...

say whut?

08:53  
Anonymous Anonym said...

okej bättre det än att snacka med kidsen i biskopsgården om moral... men men man skapar sina egna situationer!!! kramar och vi ses snart, kommer ner till berran fredagen den 23 mars och förväntar mig ett strålande fördelsedagskalas! kramar sis

13:04  

Skicka en kommentar

<< Home