onsdag, februari 14, 2007

Boka flyg till mej eller dej!

Vi kanske skall hoppas att detta inte är en landning.

Japp, nu har jag råd och tid att komma hem till lella Göteborg. Air Berlin har nämligen bestämt sig för att öppna linje mellan Göteborg och Berlin. För det resonabla priset 29 euro inkl skatt. Det är med andra ord 4000% snabbare än bussen och nästan 50% av priset! Boka biljett nu. www.airberlin.com

Bör till läggas att att linjen inte öppnar för än den 4 maj. Men då ses vi mään. Jag kanske skall boka en resa hem nån gång under sommaren. Hatar att flyga korta sträckor men men, undan går det ju.

Japp, då ses vi snart med andra ord!

ps. Fan hur bra e inte detta!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

det blir ju bra till sommaren när jag ska kolla in ditt pråmdisco!

21:35  
Anonymous Anonym said...

vad bra! då har ni ingen ursäkt för att inte komma till min disputation i juni!

14:46  
Blogger Mattias said...

satan, då måste man inte åka förbi mig för å komma till berlin. nu kan jag bara locka med vasamuseet och kungen.

10:39  

Skicka en kommentar

<< Home