måndag, juni 11, 2007

Leo Ligger Lågt

Jag har inte bloggat. Jag har inte bloggat mycket på länge. Och det e inte så att jag inte har intressanta saker att blogga om, tex så gör jag o Jonas nu ett fredags program på K103. Inge mer Leo & Leo utan nu Leo & Frankki. Massa bra/fina bilder som e fotograf kompis till mig har tatt. Att Liana hastigt men lustigt dök up i Berlin igår etc... Men jag har ingen tid. Tänkte att jag skulle ha mer tid nu när jag var arbetslös men neej. Först var Hanna här, Sen morsan, sen jobba jag som en idiot i en vecka med teater festivalen, sen amsterdam och när jag kom hemfrån amsterdam började jag direkt med sickar jobbet som jag fortfarande håller på med. Enda lediga dagen jag har haft på rå länge var igår. Det var nice. Kolla hela andra sessongen av entourage. Mark Wahlberg, sicken klippa. Nu skall jag iväg o jobba... ojojoj.