onsdag, juni 13, 2007

Leo n' Frankki

Nu på fedag e det stor premiär för mitt o jonas nya fantastiska musik prat/ shamhälls dissusions program. Klockan 22.00 på FM 103.1. Jonas tillför den där härliga P1 känslan som jag o leo letade efter men alldrig lyckades hitta. Vi försökte. Nu iallafall tror jag vi har hittat DET.

Jag har byggt klart baren o golvet för olaf o jory nu. Vem trodde för två o ett halvt årsedan att vi skulle bygga butiker tillsammans. Har lite lister kvar att sätta fast bara. Sen skall vi bara dekorera, jag e inte så involverad i det tror jag. Där emot skall jag jobba i baren, kväll skiften första två månaderna, mest för att se hur det går. Snor fint. Plus att jag klirrar in Soss.

Men! Nu när jag jobbar utan dator har jag ingen chans att hänga med i nått längre. Kläder musik you name it... jag e förlorad. Försöker att snabb läsa upp mig när jag kommer hem men är helt enkelt för trött för att palla.

En polare som e fotograf har tatt lite FINA bilder på mej o andra som hon vänligt har låtit mig publicera här. Smått outdated men de flesta är från festen jag höll i mossans ära, here we go:

Mossan reppar våra släktingar i LA. Hon ser så jävla glad ut. Underbart.Jag vet inte vad som hände för att detta kodak moment skulle uppstå, och jag vet inte om jag vill veta.Jag o mossan på väg till svenska ambasaden för att reppa Nordwind, teater festivalen jag jobbar för.

Nu skall jag på nånsorts videokareoke VJ/Dans grep på Klub 103. Kan bli hur bra som helst.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken fin bild pü dig o mossan Leo!

11:45  
Blogger Mattias said...

Du har börjat referera till dig själv i tredje person väldigt mycket.

18:05  

Skicka en kommentar

<< Home