måndag, augusti 20, 2007

Boom.


Jo, förra tisdagen kom Absurd och 2000F, aka T-Bone och Frederik hit för att diskutera mastering, pressning, release datum och allt annat som berör GrimeStep projektet. Vi ser ljuset i slutet av tunneln nu. Det var sjukt mycket information o kunskap som utväxlades, inte så mycket från mitt håll, men jag vet sjukt mycket mer nu iallfall. Det e lustigt efter som de båda har skivbolag och jag e totalt rookie på allt, jag har liksom bara glidit in på ett banan skal i hela denna svängen. Så dom leverar lösningar och jag utför. Gick till Cookies med Frederik, som oväntat älskade det, hanstannade en timma längre än oss andra o rockade stenhårt antar jag. Nästa dag drog Absurd tillbaka till Paris, där vi också har en release fest spikad. Skall försöka köra en i Malmö, Berlin och London med. I Malmö lovade Nobody Nilsson att hjälpa oss att styra upp det. Kommer bli fett! Malmöööö.
På tal om Malmö så kom Andreas hit i torsdags, hängde m honom på fredagen, gick till Watergate men gick hemefter en timma, av okänd anledning för musiken var fet o klubben var bra.

Försökte få min groove on på lördagen men jag har nått fel på min mage, känner mig svullen och hungrig på samma gång o får lite random sura uppstötningar. inge bra.

Igår mötte jag upp med Andreas o kollade på Villalobos slö mixa på Klub der visionäre. Andreas skickade sms hela kvällen och jag har foto bevis på det, kommer att läggas upp så snart jag har en bluetooth pinne till min dator. Det var rätt roligt. Alla som e nått i Berlins techno scen var där. Det e roligt när man kan känna igen typ alla på en klubb. Det stod en tjej o dansade i en trappa o såg helt cp ut, som pricken över i:et hade hon e tee på sig som det stog C P på.

Inlägg som dessa är ju bara roliga för mig att läsa, eftersom jag kommer ihåg vad som hände, det händer rätt ofta att jag inte minns alls vad jag gjorde förra helgen och då e det bra att jag kan gå tillbaka o kolla min "dagbok". Jaja, håll tillgodo, snart kommer det nog nått freaky inlägg om nått sjukt som har hänt mig.

Funderar på att skaffa en ankar tatuering.

4 Comments:

Blogger Grovt Initiativ said...

du har fel! det är roligt för ALLA att läsa om hon med CP-tröjan. jag höll på att knäcka mig helt. det blir faktiskt ännu roligare av att itne ha sett det själv.

18:33  
Anonymous Anonym said...

Tänk dig för när det gäller tatuering,kan bli väldigt fult när du blir äldre/fetare/smalare etc
Kram
Mossan

19:59  
Anonymous Anonym said...

lyssna på mor

01:11  
Blogger Leo said...

hehe, det måste vara första gången som ni håller med varandra! Underbart att ni e lite konservativa iallfall.

Det gör mig glad på ett konstigt sätt.

10:55  

Skicka en kommentar

<< Home