torsdag, december 20, 2007

Sjuk


Ja, lagomtill julen blir man förståss förkyld. Bajs. Jaja, nu sitter jag här
ensam i lägenheten, det känns lite märkligt.
Fick nyss ett sms från jonas, han äter pizza i palestina tydligen.
Skall iväg o kirra lite pressenter o söka jobb och leverera lite väskor

och gymma nu snart. Suger på den lite bara. Kanske inte är så bra att träna när man e förkyld kom ja o tänka på.
Bra grej e dock att Sandquist väskorna säljer som smör nu runt jul, skall börja skriva fakturor snart.
I går natt försökte jag fixa Klever till Berlin, tyvärr verkar han ha för ansträngt schema för att klara det, om vi inte kan boka honom på en onsdag. Skit synd, listade ut att han var på väg lite för sent. jaja, har iallafall kittat NIYI till the Villa så det e en bra start på min promotor kariär. haha.

Ja, nedersta bilden på förra blogposten är från Svenska Skolans Lucia konsert. Mysigt o trevlit o allt så, lite over priced kanske, efter som ingen av dom kunde ta en ren ton. Men det var kul o visa Hannes o case lite svenska traditioner.

Ikväll blir det Broken Hearts Club, imorgon vill arthur och en av tjejerna från wasted little piccadillys festa och på lördag lirar daniel, wasted piccadillys och sick girls på Rodeo, får dock ta det lungt den kvällen, vill inte missa flighten.

Så ja, inatt åkte jag med henne till Tegel o allt, somnade inte för än 07.20, gubb trött förståss. Men hon kommer att få betala tillbaka när jag kommer hem från sverige med bussen, hon skall få ta med sig kundvagn o komma ut o möta mig vid bussen efter som jag har med mig damsugare, TV, böcker, bok hyllor och andra random pressenter. PLUS en massa massa mat. Mmm fejk kött...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ta det lugnt nu i helgen om du är förkyld. Du måste ju orka festa lite med mig och Leo på tisdag! =)

22:46  
Blogger Leo said...

det e lungt... jag är härdad vid det här laget... haha.

22:30  

Skicka en kommentar

<< Home