måndag, januari 14, 2008

Patrik o Julia


Ok, jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från helgen nu när Patrik o Julia bestämde sig för att övverasknings besöka mig, de dök upp på fredag kl 15. Vi lyckades avverka Scala och Picnic's 1 års fest... Scala var modest men det var inte patrik, och picnic var helt packat, precis som patrik.

Det var en bra helg, speciellt eftersom de ringde från ett av jobben jag sökt och gav mig ett jobb på en reklam byra som grafiker! Så nu skall jag iväg i jobba om en kvart eller sa, du kommer iallfall att hitta mig på potsdamer plats den närmsta tiden. Jaja, allt jag har tid med nu.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis som fan! lycka till med jobbet.

13:03  
Anonymous Anonym said...

Håller alla tummar
Mossan

18:09  
Blogger Rebel Commander said...

Ja, grattis!!!

14:06  
Blogger Yasin said...

Yo,,dogg fett bild..el-mexio..ha hoppas allt bra med idg hälsa tjejen/grattis till jobbet ySg

00:16  

Skicka en kommentar

<< Home