onsdag, januari 02, 2008

nicczzzeeeé

Nyåt var nice... Lite förvirrande och konstigt men nice.
Vi började hos Toby o Sally, jag mötte upp med skövde ligan, jonas jonas sofia o emil, tog dem till festen, case o alison kom senare. Vi var först hos tobster, Vin o sprit o diverse kemikalier, case blev tvär packad och friade, men tog tillbaka det typ 8 timmar senare, då hade flera tjejer redan börjat gråta och alla killar skakat hand med mig. Roligt, dock lite förvirrande. haha.
Vi kom till the Villa, och detta mins jag tyvärr inte mycket av, vi var där i tre timmar eller nått sånt. Alison lånade KCs Gucci väska och slarvade bort den, själv tappade
 hon 60 euro och sitt bankomat kort jag tappade inte nått. Nice.
Det blev en rätt kort nyår för plötsligt hade tjejerna dragigt ut mig från klubben o in i en taxi hem.

Önskar att jag hade mer kött åt dej men men, fråga jonas vad som hände honom istället...haha.

Gott nytt år!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

02:21  
Anonymous Anonym said...

låter som ett hyfsat nyår
gott nytt år på dig...

jag blev av med min rock och därmed mina hem- och cykelnycklar.. ett storpack stimorol och mina glasögon...

fick bryta mig in via sovrumsfönstret klockan sex på morgonen...

men jag hade ju kopior på nycklarna så det blev inget problem.
Nya glasögon är en dyr nyårspresent till sig själv dock...

tjo!
peter

02:26  

Skicka en kommentar

<< Home