måndag, januari 07, 2008

Bajs... bra och dåligt.


Randigt o rutigt har alldrig kommit bra överens, ser ut som att rutigt vinner.

Hej!

Jag har av okänd andledning inte kunna logga in på mitt blogger konto på ett tag, jag misstänker att det min webläsare "Opera" som bajsar på mej. Hade täänkt blogga lite bilder från schweden.

Just det ja, jag o case hade vårat andra DJ gig som gick as dåligt, alla våra polare skulle vara bakom skivspelarna och nån Ipod var inkopplad i mixern o låg o spelade hip hop i bakgrunden plus att vi inte hade någon monitor så vi visste inte riktigt hur det lät. Sedan uptäkte vi att vi bara hade haft vänster kanal i typ 30 min, ja det var mycket tekniskt trassel och vi blev båda lite sura o griniga av det, blev ingen lång lördag natt, var väl hemma vid 5-6. Dagen innan var också rätt bizzar, jag hade inte mindre än tre vackra flickor gråtandes på min axel, två dumpade och en med existenciell ångest. Den minsta (18år) tog jag o kc med oss hem o bäddade ned o gav ost mackor och O'boy.
Tror att jag skall bjuda in alla de party knarkande ungdomarna till oss nu på fredag, ingen alkohol, chippe o dippe o ett gäng bra filmer, eventuellt monopol, uno har vi också ja. Jag hör det helatiden, - Det e för mycket droger, vi måste ta det lungt bla bla, men ingen av dem gör nått åt det.
Så, nu gör klub pappa leo slag i sak o bakar muffins o cookies, muffinsen blev as bra, cirton o skogsbär, visste inte om det skulle funka, speciellt eftersom jag har utvecklat ett eget muffins recept nu.

Just det ja, åter till bilderna:




Så här mysig var depp julen i gbg. ha ha, det kanske är därför som resten av bilderna är fråg krog miljöer.
Matte o Johan välkomst kommitén.

Ja, det gick ju så där för den här killen på Juldagen, haha.


Och på torsdagen var vi så här.. eh, festliga.

Leo e osäker på om han har lika mycket whiskey som oss andra.

Och andres hittar den kanske värsta pressenten någon någonsin har fått, ett porträtt av johan han polare gav honom.


Andrés i sin 59 fifty, jag tycker om att tänka att jag hade något med det att göra, det var cp när han o jag skulle fika o vi båda hade rock o en fitted.


Vujj, tackar mossan så hjärtligt för att ha kört ner mig till CPH, här möter KC mej o all min packning på en stulen IKEA vagn.

Ja! En av två nyårsbilder, toby o nick, doubble troubble.


Och underbara Kitty som altid kommer att utglänsa mig vad det gäller storlek på smycken. Hon e del av Waste//it//Girls som DJ på the Villa frekvent de med, tillochmed på nyår.

As always, Leo

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

intervention! bra där leo.

02:07  
Anonymous Anonym said...

Hej Leo.
Såg en bild på din blogg (Metal A&R) på en gubbe i Heavy Metal tröja. Ligger du bakom den, eller har du nån aning om var jag kan hitta den?

Marcus
Unemployedinstockholm@yahoo.se

16:54  
Anonymous Anonym said...

fy satan vad jag ser ut på bilderna. Jag har slutat supa tillfälligt osv. Nyår gick betydligt mer snett än juldagen. Tror din farsa kan intyga att jag inte var riktigt på g när jag snurrade in på klubben sent där. ;)

Har bytt ut dagarna mot hälften hemtentaplugg och hälften filmtittande.

och slutat snusa!

17:32  
Blogger Nose said...

Känns som att du har en Bott 5 Teknik redo! Du får ta ut aggressionerna när vi gör radio imorrn. Det kommer bli ett höjdarprogram iallafall.

Fina bilder! Hmm, ska jag lägga upp nyårsbilderna kraftigt censurerade? Jag kanske blir tvungen att rita av dom som typ rättegångsskisser, för att inte lämna ut nån... Det bästa materialet är svårt få ner i bloggform.

21:11  
Blogger Leo said...

Jonas> kommer bli ett fett program tror jag med, skit i utlamnandet, publicera bara skiten, lite chock terapi typ. det e ju en hojdar bild iallfall... eventuellt sa kan du starta en amator porr site med allt snaskigt matreal du har nu. haha.

11:51  

Skicka en kommentar

<< Home