måndag, april 24, 2006

USA vs. Iran och en o-fet helg.

Helgen blev inte så fet som planerat. Som jag misstänkte höll inte min 24-åriga kropp för mer än två ordentliga blackor. Sill & Snaps fest var intressant, Jag och en massa tyskar typ. Men förståelsen för tyska ökar snabbt om nubbarna rinner ned lika fort. Jag lärde en helt sällskap sjunga "helan går". Det gick bra, långt överförväntan. Men efter en halv flaska Aquavit på typ en minut däckade jag stenhårt. På lördagen fick jag ta igen mig hemma hos Jonas och kolla på Lord of War. Helskön rulle.

Igår hängde jag med Jory (min negerbög), sedan dök Mike upp (min medelålders pundariranier). Vi disskuterade hur han skulle ställa sig om USA bombar Iran, han har ju bott i USA och älskar verkligen skiten, men har har givetvis en plats i sitt hjärta för iran där han ändå är född och uppvuxen. Vi kom fram till att han nog skulle stödja USA i början och sen bli förbannad när dom fuckar up det.

Idag har jag varit på Tricky Tunes och Hiphopvinyl och kollat plattor.
Tjackade "Boy Better Know's första samling". Det e JME och Skeptas "skivbolag" för er som inte visste det.

Nästa blogg inlägg blir nog en top 10 på det osexigaste denna våren.

3 Comments:

Blogger Mattias said...

Snälla sätt mig inte på osexig-listan. Iallafall inte på första plats. Jag bönar och ber.

12:40  
Blogger Leo said...

Jag lovar.

12:51  
Blogger Mattias said...

Puh

13:03  

Skicka en kommentar

<< Home