fredag, april 21, 2006

Feheet helg...

Jag hoppas på en fet helg, igår var jag gubb packad och ikväll skall jag på nått sorts försenat Snaps/Sill kalas, kan bli mycket bra blogg matreal fån det. Efter festen skall jag på skivbolaget Shurken's fest. Det blir nog mycket techno då, men jag väger upp det med att gå på 103's Revolution no 5 och se Ghetto och Demon. Kommer att bli smarrigt.
Hoppas bara att kroppen håller...
Jag har märkt att det verkar vara nått fel på min plånbok, varjegång jag kommer hem feter en redig blacka saknas det en massa pengar, jag tror att den läcker...

NAS - Virgo är kanske den bästa pepp låten för alla som är "jungfruar".

Nästa helg smäller det igen! Lethal B och Firecamp kommer och spelar på GrimeTime (café Moskau) festen! Plus att vinnaren av Grimetime tävlingen's vinnar kommer att uppträda. Skall bli mycket spännande att se vem det blir. Helgen efter det kommer Roll Deep och Wiley hit... shiit det slutar aldrig.

Holla!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

fan! jag vill också se Wiley! här i gbg slutar det alltid.

23:58  
Blogger Mattias said...

hela mitt djävla konto läcker som ett såll, tror SEB har ett virus eller nåt

16:04  
Blogger Leo said...

så sant, "i gbg slutar det alltid". Det låter iallafall sant. Jag fattar inte vad det betyder men men...

01:54  

Skicka en kommentar

<< Home