onsdag, april 12, 2006

SEX TOP 10


Det e vår nu snart igen. Jag har märkt att folk runt omkring mej verkar tänka mer på sex än under de mörka vinter månaderna. Folk blir sexigare av bara tanken att solen kommer att lysa snart igen. Eller alla tänker ju på det, minst ett par gånger om dagen. Men nog mer nu när våren är i antågande. Många av våra livsval styrs av vår längtan efter sex. Det finns mycket konstigt att tänka på när man tänker på konceptet sex. Tex att alla morsor och farsor tänker på det, och nästan helt garanterat tänker dom oftast på det med helt andra partner än den du helst skulle villja.
Jag kände en tjej en gång som övade upp sin fittmuskulatur med en massa olika övningar. Vi brukade tvinga henne att muttprutta på folk (vansinnigt kul när folk fattar vad det e för ljud dom hör). Hon tyckte inte det var kul för än hon bler riktigt full eller hög, men jävlar vad hon kunde hålla på sen...
Tänkte lista lite vad som är sexigt denna våren:

1. Kirsten Dunst i nya Sofia Coppola filmen Marie Antoinette. Damn thats hot!
Kolla på trailern här.

2. American Apparel underkläder. Funkar dock bäst för gussar.
Önskar att det fans lika cleana prylar för mej.

3. Gnarls Barkley - Crasy! Jag vet inte vad det e, men nog fan blir jag lite små kåt varje gång jag hör låten.

4. Tjejer med shorts. Det e till och med okey om det blir lite nazijugend varning.

5. Spank Rock kommer jag att dansa till iallafall den första vårmånaden. Och det kommer vara den vi minns så... Booty Clap har aldrig låtit bättre.

6. Champagne (läs Turly/Rotkäppchen) och jordgubbar! En klassiker som inte blir sämre med åren. Jag kommer ha högst c-vitamin nivå i Berlin.

7. Limited edition sneakers. En tjej med shorts och limited edition seakers som kan dansa disco, kan det bli hetare?

8. Corny shit som typ gräs mot bara fötter eller läppar som snuddar vid varandra i solnedgången är patetiskt denna våren, nu gäller det attantingen vara playad eller att playa. Det e ok att hångla om du har tagigt beta blokerare och inte kan känna dina läppar längre.

9. Vykort och Namnsdagar, bästa sättet att få mej på fall. Jag vet inte vad det e med mej och namnsdagar men jag tycker att det e en så sjukt skön och svensk grej. Man har inte gjort skit men så plötsligt e det bara ens egen dag. Vykort, gärna hemma gjorda, hur bra är inte det?
Om du vill slicka mej i rumpan skickar du ditt hemma gjorda vykort till:
Leo c/o Hollweck
Grellstr 6B
104 09 Berlin

10. Den sissta sexigheten vi hinner med innan listan e slut är: Asiater med pälskläder.

Hold my titties!

2 Comments:

Blogger Nose said...

Underbar blandning av porr och akademisk ironi idag!

18:40  
Anonymous Anonym said...

du har ju inte så många mammor och pappor som kan tänka på sex med fel partners, så man kan just fråga sig om du också har hennes namn och telefonnummer...?

00:37  

Skicka en kommentar

<< Home