torsdag, juli 06, 2006

Ensam tillsisst.

Efter tre veckors intensivt supande och turistande är jag nu helt färdig, uppfatta mig inte fel nu, jag har haft as kul helatiden, men jag e lite trött nu. Skall varva ner och fördjupa mig i priatpartiets forum. Fan vilket fint litet parti det är. Nyhetsbreven e jätte mysiga och familjära. Jag har nu gått ner till en dags budget på 10€. idag skall jag köpa:

30st strutglassar
1 pak grädde
200g champinjoner
1 limpa bröd

Snart skall jag skicka iväg den första låten till rapparen Amewu. Skall bli spännande att se vad han kan göra med låten, misstänker att skilnaden kommer att vara radikal.
Hörde att Sway skall vara feat. på Fiaskos kommande album, det kanske mest hypade albumsläppen i år. Kolla in det, jag e säker på att det kommer vara bra. Fiasko älskade tydligen sway, vilket e bra för hela den brittiska scenen, london kanske kan göra en houston 2007.
Har laggvantarna på "Lord of th Mic vol. 1" en dvd med en massa smaskiga låtar o videos från grime världens baksida. Nu skall jag äta glass.

2 Comments:

Blogger Leo said...

det e gott med glass

00:49  
Blogger Mattias said...

bröd, va söt du e

10:36  

Skicka en kommentar

<< Home