måndag, juli 03, 2006

Leos Lägenhetsbörs

STOR INVIGNING FÖR LEOS LÄGENHETSBÖRS!
Vi inleder starkt med två prima lyor. En i göteborg och en i Berlin.

Göteborg:
2 rum och kök 55m2. Karl Johans gatan 72.
4300:- /per månad plus El.
Praktiskplanlösning i historiskt intressant hus längs Karl Johans gatan. Inglasad balkong och trevligt grannskap. på 6 våningen har du utsikt ända till vinga fyr. Nyrenoverad lägenhet fullt möblerad i mordern stil. Lägenheten finns tillgänglig från 25 augusti och 6 månader framåt.
För att visa ditt intresse för den här lägenheten posta en kommentar med din e-post i.

Berlin:
1 rum i kollektiv. 7m2. Grellstr 6b.
125€ /per månad plus 125€ i säkerhet (kaution) som du får tillbaka när du flyttar.
Centraltläge precis vid Prenzlauer allé. 5 min till Helmholtzplats. Mysigt rum i trevligt kollektiv. Allt du behöver finns redan tillgängligt. Trägolv och högt i tak. Utsikt över Tv tornet. Bredband.
Rummer finns tillgängligt från 1 aug och tillsviadre.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Paxad! Min kompis Hanna behöver lgh i Göteborg!

13:09  
Blogger cosmoscatten said...

Hej!
Hanna här, Lalyas kompis som sagt :). Jag är väldigt intresserad av att hyra lägenheten vid Chapmans torg, för jag blir utslängd från mitt kollektiv 21 aug, bra tajming va? Du kan nå mig på lotussol@hotmail.com //Hanna

17:13  
Anonymous Anonym said...

haha, det trevliga kollektivet: http://leoolofsson.blogspot.com/2006/06/gabby-lappen.html

14:51  
Blogger Nose said...

yo nilsson! kul att du finns med oss i bloggvärlden. läste du att mexikanskan snodde din madrass? :)

18:36  
Blogger Leo said...

Jag har lagt ut en annons på www.studenten-wg.de också. shit vad det ringer, hela tiden och jag får en jävla massa mail också. tur att gaby inte är här och kan tycka till om dom som skall flytta in.

22:32  
Anonymous Anonym said...

Tipsad genom Hallberg och väldigt intresserad av lghten i gbg.
Vänligen maila mig på riding_boy@hotmail.com om inte Hanna eller ngn annan redan lagt beslag på den ;).

09:50  

Skicka en kommentar

<< Home