lördag, juni 24, 2006

Foggy London town 2


Ok igar jamnade London ut att hon spoa upp mej dess for innan. Jag chillade i Soho park och drack mangojuice (rubicon). Fran ingen stans kommer det fram tva japaner med en resvaska och stora kameror, sa langt allt normalt, dom gar fram till mej och fragar om de kan ta lite bilder pa mej med en t-shirt pa mej.
- You can keep the shirt of your choise!
Ok tankte jag, vad e detta for jippo grej? Men sa oppnade dom sin resvaska och det var over fylld med skit snygga t-shirts! Hittade en skon tee som det stod "RAPS" pa. De tog sina bilder och sen fick jag behalla t-shirten! Kolla in foretager pa http://www.graniph.com
- We want to pretend it is really big in London.

Senare, eller kanske en halvtimme senare kom ett litet tv team fram och stallde messa fragor om 'big brother', jag blev radd for att dom vill stanga in mej i ett hus i england sa jag drog.

Avslutade kvallen med att leta efter en FWD fest i 3 timmar, sedan sta i ko i en, betala tio pund och sedan stanna en timme, vara for trott for att se digital mysticz som jag gick dit for att se.

Nu hoppas jag pa fotbollen! svenska kyrkan here i come!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

fick du ingen bild på dig själv med spruckna läppar, hål i huvudet och en japansk t-shirt med amerikanska rappare?
det skulle vart "hillarious"!

försök ha det bra nu, London är väldigt snällt och trevligt i normala fall...

16:24  
Anonymous Anonym said...

Ja den bilden vill jag se! Haha!
Du, kan inte du gå förbi en tidningsbutik och köpa ett exemplar "BLACKHAIR" eller "Sophisticate's Black Hair Styles And Care Guide" åt mig? Tack!

17:53  
Blogger Nose said...

Ibland tror man fan inte att saker kan bli underligare, men så läser man kommentarerna.

21:53  

Skicka en kommentar

<< Home