fredag, juni 23, 2006

Foggy London town 1


Ok, jag hade varit i london i exakt 5 timmar innan jag bli pa kord av en cyckel! PANG! stenhart ratt in i mej. Hon pa cyckeln trillade av och borjade grata, jag flog ivag en liten bit och blev liggande. Markte att det droppade blod och fattade sedan att han hade skallat mig over munnen, bada min lappar var spruckna och jag blodde nas blod. plus att jag fick ett djupt jack i smalbenet och X antal blamarken och skrubbsar. Bra start!
Jag blev inkastad pa nan student examinations fest dar jag fick gratis vin o sprit, sa det var en bra grej efter det. blev lite sma full och drog till soho och kaka indiskt. gott, lite val sott dock.
Idag kan jag knappt rora mig men skall ta mig ut till Regentspark och kolla i nan skivbutik. Har forsokt att fa kontakt med Ears eller Gully men utan resultat...

4 Comments:

Blogger Nose said...

Själv fick jag lite sendrag i vänstra vaden igar. Idag värker det lite.

14:45  
Anonymous Anonym said...

shit, vilken dramatik. Hoppas du klarar dig utan fler missöden och får en bra helg!

23:25  
Blogger Mattias said...

fyfan, hatar cyklister

10:24  
Anonymous Anonym said...

jag antar att du kollade åt fel håll när du korsade gatan din jävla turist ; )

12:35  

Skicka en kommentar

<< Home