tisdag, juni 20, 2006

Gabby lappen


Tänkte att jag skulle dela med mig av Gabby illska med dej. Denna lilla text hittade jag en morgon när jag vaknade:

Hi Leo

The dustbin is disgusting.
It is still your job to clean it
... yes, man, I know
you did that already
and you know that's still
dirty:

SO DONT GET ON MY
NERVS AND DO IT NOOW!!
I GOT OTHER THINGS TO DO
THAN TO RUN AFTER YOU!

Weither i nor wichy will
do that instead of you!
That was you job this time
you should understand that!
/Gaby

... ant dont come once again
telling me: I did it when it is still dirty!
THATS EXTREMLY NERVING!!!!

Det här är exakt vad som står på lappen, sken var den att jag bara helt ärligt hade glömt att stada insidan av papperskorgs locken. Jag snackade med jonas och han sa att han hade glömt det första gången han städade här och att han hade fått typ samma behandling. Hon tar tydligen allt välldigt personligt.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gisses! sån är ialla fall inte jag Leo. soptunnan får vara lite smutsig för mig. :)

16:04  
Blogger Leo said...

du e en av de bästa man kan bo med!

17:57  
Blogger Nose said...

Jag blev utskälld för att inte ha städat insidan av locket fast jag hade gjort det. Hon kollade inte, utgick från att jag missat det! Sen skämdes hon gött.

Och gött me bloggskvaller!

19:47  
Blogger Leo2 said...

Mer skvaller. Hon frågade mig efter sin "näsduk" fast hon menade sin handduk när hon var tvungen att stoppa mig innan jag skulle duscha. Hohohohhh.

23:25  

Skicka en kommentar

<< Home