fredag, juli 21, 2006

Projekt Mode Kille

Projekt fotbolls kille slutade i succé! Jag har lärt mig massa namn på spelare i Chelsea o Barcelona. Massa namn på fotbolls klubbar, och offside regeln. Jag har också fått möjligheten att välja ut mina favvorit lag i en mängd olika serier.

Leo´s top 5 lag i olika serier:
1 Gais - Allsvenskan
2 Chelsea - Premier League
3 FC St Paulie - Bundesliga
4 Barcelona - la Liga
5 Milan - Serie A

Nu är alltså själva projekt fotbolls kille avslutat, och således bör ett nytt projekt inladas.
Här med in leder jag projekt mode kille! Jag vill också kunna fnysa åt indie kids i Acne byxor o säga nått om bengaliska matreal. Jag vill kunna gå med hakan hög igenom en armani butik. Jag vill helt enkelt lära mig lite om mode och de teorier som finns. Jag har valt att snäva in mig lite dock, det blir ju ett rätt stort ämne annars. Kontemporärt Herr mode är min nisch.
Hoppas att du där ute kan hjälpa mig med lite tips om var man kan starta.

4 Comments:

Blogger Leo said...

vad e det här för skit...jag har inte sagt att jag skall börja klä mig annorlunda, dom jag skulle bli fotbolls kille skulle jag ju ha behövt slänga allt också...
Dessutom hade jag inte behövt det, det e jag säker på.

15:16  
Blogger Mattias said...

hehe, era små gnabb e så fina

16:19  
Anonymous Anonym said...

Armani, Armani, Armani

Starta vid Armani

21:54  
Blogger Nose said...

Det var oväntat och fräscht att du hade plommonstop på dig idag i mauerpark. Keep it up!

23:52  

Skicka en kommentar

<< Home