fredag, juli 07, 2006

Besökarna: en Fotoblogg

Så här glad var johan över att sova på en 90cm madrass med suveräne Dj Crinan.
Crinan fotar mig i ett av de bögigaste ögonblicken i mitt liv, det e bara att lägga upp på GayromeoDen lilla Lp spelaren i mitten med gubbrock-disco på högsta volym, en taskig gräsmatta och en massa öl, så förflöt de flesta dagarna.Crinnan skojar till det med ett litet hund ben i munnen.- Har du testat en sån här? Dom kallas visst för bier eller nått sånt.Så här såg johan ut mest hela tiden, fan va den grabben kan sova, typ 4 timmar mer än mej per natt.En Crinna i sitt naturliga habitat är mycket ovanligt att få se, detta exemplar är en hane.Och som avslutning, Crinan med skivor och Johan MED cykel.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbara bilder! skicka dom till mig omedelbart! KOm precis hem ganka berusad från en fin kväll på uppåt. Crinnan hade med katalogen men jag glömde naturligtvis den i en blomkrukan där jag i säkert förvar hade placerat den.
Sista timmen kom crinnans favvo dj.s igång och dansen kunde börja. Länge såg jag inte till Crinnan men helt plötsligt så stod han där och tokdansade i sann lycka. Härlig syn!

02:35  
Blogger Leo said...

Varför måsta alla min bögiga ögonblick bli fångade på kamera. jag känner ingen annan som har två av sina mest bögiga ögonblickfångade på bild. det e nog bara jag på hela internet...fan

11:48  
Anonymous Anonym said...

jag fattar inte snacket om bögiga bilder...?
Är det att du ser ovanligt bra ut?
eller att du håller armen lite posigt... eller
vadå homofobi...

04:15  
Blogger Leo said...

Det e bara tacksamt att skämta om, du vet den postironiskarashumorn är min forté.

03:59  

Skicka en kommentar

<< Home