lördag, juli 29, 2006

X-berg

Jag bor i översta vänstra hörnet.

Instalerad i x-berg(kreuzberg) nu, rummet e stort o fint precis som jag vill, det enda som e lite tråkigt är att jag inte har några möbler. allt ligger på golvet. Inte ens ett skrivbord. Måste dra till marknader o tjacka lite prylar. En övverraskning är att jag fick pynta en kaution på 370€. Så september kommer att bli en svår månad, med bara 100€ på fickan. Nu känner jag stressen. Nu fixar jag jobb.

Värmde in lyan genom ett riktigt hemma fylle slag. Alla blev plakat och jag väckte min nya rumskompis på ett tråkigt sätt mitt i natten. Det känns fortfarande pinsamt.

Idag måste jag hjälpa Jonas bära en massa hyllor o prylar från mitt gammla rum till hans på cycklar. Första gången någonsin kanske som bokhyllan billy blir cyckel buren. Det e en kul dubstep spelning ikväll men vet inte om jag orkar ta mig iväg... jaja jag lär ju veta det som tiden lider.
Min kropp känns som en tallrik gammal chevré.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

o du som inte gillar chevré

20:37  
Anonymous Anonym said...

chèvre!

16:32  
Anonymous Anonym said...

oki
chèvre

01:31  

Skicka en kommentar

<< Home