tisdag, september 12, 2006

HAT ATTACK

Det har varit lite drama i helgen. Gaby har hotat om represalier om jag inte betalar henne omgående. Och jag vet inte men jag misstänker att hon också har lagt in annonser med mitt mobil nummer i, för det har ringt en massa typer och frågat om „bilen fortfarande är tillsalu". Det började skit tidigt på söndag morgonen och fortsatte i nån timma.

Dessutom har jag blivit utsatt för en „hat attack". Det var lördag, jag och johan och jacob var o kollade på fotboll lite bakfulle på en krog i närheten av där vi bor. Efter det vill J & J gå hem och jag skulle möta Jonas på en bar i F-hain. Efter ett tag drog vi också hem till mej, ingen var där så jag tog och ringde till jacob för att frågada vad dom höll på med.

- Jaaa, fan. Vi e på väg till Maddeleines födelsedags fest.
- Asså? Vad konstigt att hon inte har messat mig om det... jaja, men vi kanske dyker upp där om ett tag då.

Jonas såg lite plågad ut under samtalet med Jacob.

- Du Leo, det e nått jag borde berätta för dej.
- Ja?
- Asså, jag blev också bjuden till den festen, men bara om jag inte tog med mig dig.
- Va!?
- Jo, asså hon vill inte att du kommer.

Jag känner henne inte jätte bra, dett året tror jag att vi har träffats typ tre-fyra gånger, bara kort och jag vet inte men jag hoppas att jag inte har trampat på nån öm tå. Detta fick jag också bekräftat efter att ha pratat med en gemensam vänn.

- Nä, det e nog inte att du har sagt nått särkilt, bara, ja du vet hur hon e, Stockholms typen.

Det märkliga är att hon hade bjudit typ alla som jag känner, och gått omvägar bara för att inte bjuda mig. Det känndes fint att Jonas valde att inte gå på festen iallafall. Och när Johan fick reda på läget drog han där ifrån också.Himmla skum grej, jag menar. Jag e rätt van vid att folk inte gillar mig. Jag kann vara lite mycket, men jag brukar märka det rätt fort. Medans hon altid har varit trevlig mot mig och vi har små pratat lite varje gång vi har träffats.Om jag skrev löpsedlar skulle jag kalla det en „HAT ATTACK".

Lördagen blev bra trotts allt, det e ju inte som att jag kommer att sakna henne jätte mycket. Vi drog ut på klub 103 och Sick Girls levererade ett kanon sett. Dansade mig svettig och stupade i säng.Men jag kan inte stick under stol med att jag FORTFARANDE är mycket övveraskad, det var ju inte direct så att jag inte skulle få reda på det. Men men, man lär sig vilka ens vänner är hela livet antar jag. Och det känns som att Stockholm är en stad jag inte borda flytta till, hela mitt liv där skulle vara en lång hat attack. Min boys rullar med mig iallafall.

- Bara gå gatan runt, med grabbarna, och prata strunt!

Ikväll blir det möte med kulb 103 om klub animationer och fliers och nått dom kallar för ghetto poster.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad fan e de för skit!? Säg var hon bor så ska jag skära av naglarna på henne med en slö skridsko.

19:41  
Anonymous Anonym said...

skit i dem, vi vet hur bra du är och vi gillar dig!!!

18:05  
Anonymous Anonym said...

skit i dem, vi vet hur bra du är och vi gillar dig!!!

18:05  
Blogger Mattias said...

Jag hatar dig också. Men du har en mystisk dragningskraft som gör att man inte kan motstå dig.

18:10  
Anonymous Anonym said...

hett tips! till anonymous 1-

hon är kvar på Leos gamla adress...
slöa till skridskon...

00:17  
Blogger Leo said...

underbart...hahaha

20:19  

Skicka en kommentar

<< Home