torsdag, december 14, 2006

Different.nu just like P. Escobar

Alla hakar på dubstep vågen, nu ligger en artikel skriven av mig ute på Different pågarnas blogg.

check it out:

Different.nu - årets genre.

Jo, Nobody Nilsson hade den goda smaken att låta mig babbla fritt om dubstep på the world wide web.

Det har även kommit till min känne dom, lite obehagligt att folk på mitt jobb är rädda för mig. En annan lite lite, men mest intressant sak är att vi har en columbiansk tjej på jobbet, vars flicknamn är Manuela Escobar. Hon är 24 år, precis som Pablo Escobar dotter. Tjejen har sagt att hennes pappa inte finns för henne, och att han är kriminell. Lite för många detaljer som stämmer. Eller?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läste dubstep- rapporten.
Skönt att se ord man känner igen och i rätt sammanhang! Har du fått hjälp med stavningen?

Tror du förresten att det var en äkta Shanty som fällde pubstebkommentaren? Hejdlöst roligt i så fall.
Då är han precis som sin karikatyr på radio...

peter

17:30  

Skicka en kommentar

<< Home