måndag, december 18, 2006

helger...

Den ena helgen verkar överträffa den andra. Mår otroligt dåligt förtillfället. ångest och panik. Jag är inte särskilt bra på att ta hand om min känslor. Jag låser in dom ich slänger bort nyckeln istället.

Det är inte bra att både Jonas och Johan är ute ur stan. Men du får vara snäll mot mig när du träffar mig nästa gång. Kanske nu över helgen. Det e inte 100%, men jag tror att jag kommer hem den 22 och stannar till den 25 dec.

Skall bli skönt att komma hem, kan behöva en paus. Vet inte om jag skall betrakta bloggandet som en dagbok eller inte. Jo, så får det nog bli. Jag har mycket att berätta när jag kommer hem iallafall. För alla er som e i rätt stad vid rätt tillfälle.

Dags för nytt kapitel, blablabla, klychorna haglar i mitt huvud. Min favvo britt svänger förbi o klappar mej på ryggen.

- You alright mate?

Men det var väl av denna anledning jag kom till berlin, för att uppleva känslor. Kände väldigt lite i gbg, det var enkelt att komma undan allt. Här är det bara jag. Jag upplever det som alla vet, egentligen. Det e nog bra. Inte idag kanske men imorgon.

Massiv alkohol konsuption, jo helgen var verkligen vild. Jag o rebelcommander verkar vara lite i samma läge nu. Hoppas att du e hemma över julen B.T.W.

nog nu.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

men bästa Leo.. jag e ju kvar o stannar dessutom över julen. Du vet var jag bor. kram

12:53  
Anonymous Anonym said...

Leo: Vad händer egentligen? Trodde du skulle ha en nykter helg. Är kanske busy närmaste kvällarna som kommer. Men är jag hemma nån kväll så ringer jag.

själv är jag halvkrasslig. Men hade ju lovat att att festa med polarna här så det blev 2 helkvällar i helgen. inte bra, värre förkyld nu. Jag är ledig nu på fredag 22. Vilken tid anländer du till gbg i fall du kommer?

14:02  
Anonymous Anonym said...

ta bra hand om dig själv ok? hoppas du mår bättre snart. björnkram på dig!

08:13  
Anonymous Anonym said...

älsklingsbrossan! kom hem så får jag ta hand om dig (för ovanlighetens skull...ombytta roller måhända) och du får alltid gråta på min axel om du behöver! pendlar mellan hemmet, krogen och alkisjul på allégården så det är bara till att ringa 24 timmar om dygnet...

09:09  

Skicka en kommentar

<< Home