söndag, februari 18, 2007

Dirty Canvas

Nya Dirty Canvas flyern OCH första trycksaken jag gör med mitt första hemma tecknade typsnitt! Jajamensan... varje bostav är nogrant tecknad för han av mig. Efter som jag inte har gjort nått liknande förut, och det innebär en del arbete så är jag lite impad av mig själv. Enda bokstaven som saknas är "B". Hmm. Det e ju inte hen helt oviktig symbol, så jag får nog ta o göra den. Och som vanligt ser allt lite konstigt ut i blogger (svart kant runt bilden), ni får ursäkta det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snyggt!

10:02  
Anonymous Anonym said...

fint blänk
O och nollor balanserar de bättre om de går nedanför baslinjen en aning men håller liknande höjd som övriga bokstäver
jämför hur nollan står mot ettan...
ettan förefaller högre.
compriende?
snyggt i alla fall

04:29  

Skicka en kommentar

<< Home