fredag, februari 16, 2007

Linkage


Om du inte har märkt det redan så har jag updaterat min länklista. kolla in mina favvo artister här brevid, jag kan lova att det finns nått riktigt smaskigt för alla smaker.

Kapaouw!

Tok dansken Pelle som är helt random skall åka tillbaka till danmark. Därför bjuder han på öl ikväll.

Top 5 fenomen som gör Pelle till Tok Pelle:
1. Att han gömde sig bakom vatten kylaren första dagen på jobbet.
2. Att han har hörts skrika - JAG KOLLAR JU På MARSVIN!!!
3. Att han inte förstår skämt särskilt ofta.
4. Att han lever i en egen värld.
5. Att han svimmar av E överdos på Berghain titt som tätt.


Och efter det skall jag lira iväg till Fredriks födelsedags fest. Han verkar ha hyrt någonslags lokal eller nått. Skall bli en lugn helg iallafall. Inga tok fyllor. Jag har uptäckt att jag kan lyssna på P3 heladagarna på jobbet. plus att jag inte har något att göra just nu.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hheeeeeeeejjjjj. . du jävligt lugn helg..du braaaannnn hahahaha .puss

05:22  
Blogger Mattias said...

o - leo - o - le - o - le - o

10:38  

Skicka en kommentar

<< Home